PUBLICITAT

... i estació de notable alt

  • Els clients puntuen Grandvalira amb un 8,3 i nou de cada deu tornaran
E. O. G.
ENCAMP

Els clients enquestats –16.000– han posat una nota mitjana de 8,3 sobre 10 a l'estació. Això és un notable alt, i és «el resultat més bo de la història», segons va manifestar la directora general de grandvalira-Nevasa, Núria Tarré. A més, nou de cada deu manifesten la voluntat de repetir i tornar a l'estació, una dada que es rep amb «gran satisfacció» per part dels responsables del camp de neu. En la mateixa línia, el 96,5% recomanaran l'estació andorrana. Una altra dada destacada per Tarré és que és la temporada en què s'han rebut més «nous clients», doncs el 30% dels enquestats diu que visita Grandvalira per primera vegada. Això, combinat amb què nou de cada deu diuen que volen repetir, és una dada que convida a l'optimisme.

Per arribar a aquestes dades, Grandvalira demana als clients que avaluïn diferents aspectes: des de l'estat de les pistes i les condicions de la neu, fins al servei de restauració i els serveis annexes. Segons va exposar Tarré, el més ben valorat són les escoles d'esquí, que reben una «nota molt alta», per sobre de la mitjana global de l'estació. A més, també han assenyalat les dimensions de Grandvalira, les instal·lacions, la qualitat de la neu i els serveis al voltant de l'estació. Així mateix, el servei de restauració, pel que s'ha fet una aposta important, ha millorat la seva puntuació en relació a temporades anteriors.

Malgrat les bones notes rebudes, «seguirem treballant en la projecció internacional», i millorar la visibilitat de l'estació. Un dels eixos «prioritaris» és i serà el dels esdeveniments esportius. Aquests contribueixen a donar visibilitat internacional a Grandvalira, i li donen prestigi. A més, segons va assenyalar el director general de Grandvalira-Ensisa, Conrad Blanch, els experts que visiten l'estació se sorprenen de la capacitat que es té per a l'organització d'esdeveniments, i això «fa taca d'oli». És a dir, que el boca-orella funciona, i això ajuda també a «treure l'etiqueta» d'estació «suau».



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT