PUBLICITAT

Un 0,9% més de visitants previstos al maig amb 100.000 euros menys

  • 15 sortejos d'estades acompanyats de xecs de 3.000?, novetats de la nova temporada
  • El ministre Camp demana un vot de confiança a comerços i establiments del país
JOSEP ROMERO
ANDORRA LA VELLA

Periodic
El ministre de turisme, Francesc Camp, presenta els eixos principals de la campanya de primavera, ahir. Foto: TONY LARA

Una història que comença en blanc amb el toc verd de la primavera. D'aquesta manera es presenta la campanya del maig d'Andorra Turisme, i que ahir mateix es va estrenar. Durant l'acte de presentació al Centre de Congressos d'Andorra la Vella, el ministre de turisme, Francesc Camp va manifestar que s'espera aconseguir incrementar en un 0,9% el nombre de visitants el proper mes de maig en relació al mateix període de l'any passat. L'absència de ponts importants fa intuir una davallada de turistes però un petit augment d'excursionistes. Un increment que no anirà acompanyat d'un augment del pressupost que, ben al contrari, davallarà en 100.000 euros i se situarà als voltants dels 820.000 euros.

Aquesta xifra compren 600.000 euros destinats als plans de mitjans, 100.000 a despeses operatives i 120.000 a publicitat. El 60% dels diners van destinats a la promoció turística al mercat espanyol i el 40% restant al francès.

La campanya manté una continuïtat en el missatge de la promoció d'aquest hivern amb la història en blanc com a principal eix i una imatge similar adaptada a la primavera. El missatge que es vol transmetre representa un canvi, més creatiu i «més emocional que promocional», va afegir.

La pràctica absència de ponts al mes de maig suposarà centrar els esforços en les estades més curtes, amb una àmplia oferta d'oci, (descomptes i promocions) gastronomia ( quarta edició de les Jornades Andorra Taula) i wellness (Caldea i Inúu). El Parc d'Animals a Naturlandia que obrirà les seves portes el 8 de maig i el nou centre termolúdic Inúu són les novetats d'aquest any. Com a novetats aquest any hi ha l'entrada al Parc d'Animals a Naturlandia que obrirà les seves portes el 8 de maig i el nou centre termolúdic Inúu.

XECS EN BLANC / La nova campanya inclou un sorteig de 15 xecs en blanc. En concret, hi haurà 10 premis de “xecs en blanc” per a no residents que seran bescanviables per a una estada a Andorra, a escollir entre el Cirque du Soleil, Vacances d'estiu, Vacances de relax i Vacances d'hivern i a més, 3.000 euros en compres als establiments adherits a la campanya. Les estades inclouen 5 nits en hotels de quatre estrelles per a quatre persones i en règim de mitja pensió i trasllats. A més, també hi haurà un sorteig de 5 “xecs en blanc” per a residents bescanviables per 3.000 euros en compres als establiments adherits a la campanya.

Per poder entrar en aquest sorteig s'hauran d'obtenir butlletes que facilitaran els 370 establiments adherits a la campanya, 30 menys que la passada. Per cada 30 euros en compres s'entregarà una de les 800.000 butlletes editades. Els establiments que es van donar de baixar van ser 100 i els nous 70. Camp va demanar a tots ells «un vot de confiança» i alhora que tinguin en compte al comerç global del país i no tant es fixin en els seus en particular.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT