PUBLICITAT

Ningú aposta pel River

  • Els tècnics de Leb Or coincideixen en què el Burgos és el favorit pel factor pista i veuen clau la direcció dels Danis
IVÁN MOURE
ESCALDES-ENGORDANY

El partit de demà entre Autocid Burgos i River Andorra a El Plantío ha aixecat l'interès de gairebé tots els entrenadors de la categoria. EL PERIÒDIC D'ANDORRA s'ha posat en contacte amb els altres dotze entrenadors de l'Adecco LEB Or i el gruix aposta pel conjunt burgalès com a guanyador d'aquest partit i per tant campió de la fase regular i nou equip ACB.

Joaquín Prado, Rafa Sanz, Natxo Lezkano, Lisardo Gómez, Rubén Perelló, Gonzalo García de Vitoria, Jesús Sala i Ángel Jareño que guanyarà l'equip local. Tres són les opinions que s'han destacat en aquesta resposta: el factor pista i/o afició, l'experiència en aquests partits i la mínima diferència qualitativa entre els dos equips. «Per només un puntet. 51% a 49%», deia, per exemple, el tècnic del Knet.

Carlos Frade, Borja Comenge i Antonio Herrera veuen les opcions al 50%. Interessant va ser l'aportació del tècnic del Corunya: «L'any passat jo dirigia al Tíjola, ho teníem tot a favor en el cinquè partit a casa per pujar i ens van guanyar. Aquest equip és molt perillós i ha guanyat més fora que a la seva pista». Per acabar, el «no m'interessa» de Costa fa que ningú aposti pels de Joan Peñarroya.

Quant a jugadors clau hi ha més disparitat d'opinions però els nom de Sikma, per la seva duresa, i Flis, per la seva polivalència, es presenta com l'amenaça a la pintura de cada equip i sobretot veuen com decisiu el duel per la direcció dels dos Danis: López per al Burgos i Pérez per al River, sense menysprear actors secundaris com Alberto Miguel o Vinícius d'una banda, i Blanch i Safford de l'altra.

El que està clar és que Burgos ha guanyat els dos duels directes contra el River però cap tècnic descarta «la sorpresa» per a un equip tricolor que aquest any ha anat destrossant les estadístiques una a una fins ser vist com un rival temible.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT