PUBLICITAT

Andorra a Taula comptarà amb 28 restaurants adherits

  • La campanya arrencarà el 25 de maig i el 80% dels restauradors repeteix
GLÒRIA GURDÓ
ESCALDES-ENGORDANY

Periodic
Nadal, Julián i Budzaku en la presentació de l'última campanya Foto: TONY LARA

La campanya gastronòmica, Andorra a Taula que com l'any passat coincideix amb la campanya de promoció comercial, començarà el 25 de maig i ja té 28 restaurants adherits, segons va informar ahir Òscar Julián, director de la Unió Hotelera (UHA). Julián va explicar que «el 80% dels establiments que van participar a l'última campanya de tardor repetiran però també se n'hi han afegit de nous, amb la qual cosa tornarem a tenir una oferta d'entre 25 i 30 establiments». Però, Julián va insistir en la dificultat d'ampliar la participació en la campanya primaveral perquè «tenim l'inconvenient que molts establiments aprofiten aquests mesos de menys afluència turística per fer vacances».

Amb tot, es va mostrar satisfet pel fet de que «si no augmenta el nombre de restaurants participants si que es manté l'aposta per a la qualitat i l'oferta de menús molt variada». A més a més, també va recordar que «en l'última campanya de tardor, els restaurants que hi van participar van vendre més de 6.000 menús i que van fer un balanç molt satisfactori de la campanya». Aquest resultat posa el llistó molt alt a la propera edició ja que «tant la participació com les vendes són més difícils en aquesta època de l'any». Julián va argumentar que «l'última campanya de primavera va ser una mica més fluixa, i es va fregar els 4.000 menús venuts». El director de la UHA compta amb el suport publicitari que dissenya Andorra Turisme per donar més ressò a la iniciativa però, «encara no sabem quins elements de publicitat estàtica utilitzarem, però confiem en que tindran el mateix impacte visual que els de l'última edició de tardor».



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT