PUBLICITAT

El turisme del Pallars dóna a conèixer els seus serveis

  • En un workshop plantejat com una eina poc costosa
EL PERIÒDIC
SORT

Periodic
Un empresari de turisme actiu dóna a conèixer els seus productes Foto: ACN / MARTA LLUVICH

El workshop d'agroturisme que es va celebrar ahir a Sort va reunir a una vintena d'allotjaments de turisme rural i una vintena d'empreses de turisme actiu i cultural del Pallars. Aquesta jornada va ser organitzada per contribuir a millorar la coneixença, les relacions comercials i la comunicació entre els establiments de turisme rural i les empreses d'activitats al medi: turisme actiu, esports d'aventura, senderisme, museus, agències de viatge, i empreses de transformació agroalimentària. Turisme Rural de l'Alt Pirineu i Aran va organitzar la jornada. Pere Porta, director de l'Institut de Desenvolupament de l'Alt Pirineu, va dir que es tracta d'una acció de proximitat poc costosa i molt rendible.

Aquest workshop pretén ser una eina que permeti donar a conèixer el producte o servei, amb una relació entre venedor i comprador, en un període de temps limitat i amb perspectiva de cultivar relacions comercials entre els participants.

VENEDOR-COMPRADOR / Les empreses/establiments convocats van ser del Pallars Jussà i del Pallars Sobirà; i el rol que ha adoptat la jornada ha estat de venedor (empreses d'activitats al medi, museus, o de transformació agroalimentària) o de comprador (establiments de turisme rural).

Molts dels establiments turístics van coincidir a destacar que tot i la proximitat entre moltes de les empreses presents a la trobada no es coneixen ni saben el producte que ofereixen. Jornades com aquesta els han servit per donar a conèixer el seu producte i tancar acords en un futur.

Una trobada d'aquestes característiques es va celebrar a l'Alt Urgell i la Cerdanya i en queda pendent de celebrar una entre els empresaris de l'Alta Ribagorça i la Vall d'Aran. Està previst que durant aquest any se'n celebri una entre tots els agents turístics del Pirineu.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT