PUBLICITAT

La campanya de promoció turística de primavera s'abarateix

EL PERIÒDIC
ANDORRA LA VELLA

Periodic
Foto: ÀLEX LARA

La campanya de primavera que començarà el 25 d'abril sota el lema Una història que comença en blanc redueix l'import i el nombre de premis econòmics que se sortegen respecte a la campanya de novembre, així com el cost de les butlletes per als comerços. La promoció turística dels propers mesos combina xecs per comprar a Andorra i estades en establiments del Principat. A més, el preu de les butlletes per als comerços que s'hi adhereixin passa de 30 a 10 cèntims per fomentar la participació dels establiments més petits, segons va explicar el ministre de Turisme, Francesc Camp.

Seguint amb el concepte de la història que comença en blanc, la campanya turística de primavera patirà un «reajustament» de la part promocional. Així ho va reconèixer Camp, qui va explicar que es combinaran premis de 3.000 euros en compres al Principat i estades en allotjaments turístics ja sigui a l'estiu o a l'hivern. L'objectiu, va indicar, és «lligar el sorteig amb l'oferta turística». Amb aquest canvi es rebaixa l'import dels premis en 3.000 euros i també se'n donaran menys, va admetre Camp. Els turistes podran optar a estades de cinc nits en un hotel de quatre estrelles per a quatre persones en règim de mitja pensió, amb trasllats i activitats com esquí, benestar, o oci; a més d'un xec per gastar als establiments adherits a la campanya.

Els residents podran optar als premis econòmics. Tot i que la proporció de residents que hi poden participar és menor, s'ha volgut incloure aquest sector de la població perquè hi ha comerços que tenen «clients més de país», va assegurar el ministre.

La dotació pressupostària doncs també es rebaixa ja que disminueix el cost de la butlleta per als comerços, passant de 30 a 10 cèntims, i es donaran menys premis amb un import menor. No obstant, va matisar el titular de Turisme, «no vol dir que no mantinguem la pressió de comunicació de l'oferta». El que volen veure doncs amb aquestes modificacions és «si donant menys premis mantenim el nivell d'adhesió a la campanya», va recollir l'ANA.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT