PUBLICITAT

Harley-Davidson arriba de la mà de la filial espanyola de la marca

  • La nova botiga i taller de la capital tenen 250 metres quadrats
GLÒRIA GURDÓ
ANDORRA LA VELLA

Periodic
La inauguració del nou concessionari Harley-Davidson, ahir Foto: ÀLEX LARA

harley-Davidson arriba a Andorra de la mà de la filial espanyola que dirigeix Josep Grañó. «A Andorra hi ha 250 Harleys i volem continuar satisfent les necessitats dels nostres clients, ja que molts ens coneixen des del 1994 quan vam obrir el primer concessionari a Lleida» va explicar Grañó. I això, «perquè tenir una Harley-Davidson no és només tenir una moto sinó adoptar un cert estil de vida». La marca que celebra aquest any el 110 aniversari, «no ha introduït gairebé canvis en el look de les motos que són tot un clàssic, però si que incorpora tots els avenços tecnològics, a mesura que van apareixent». El nou concessionari oficial a Andorra, situat al carrer Prada de Moles de la capital, va ser inaugurat ahir al vespre. La botiga i el taller –no pot haver-hi un concessionari Harley sense un taller especialitzat– sumen 250 metres quadrats. Grañó va afegir que «estem en un lloc que ens permet tenir molt espai perquè puguin aparcar les motos dels nostres clients i d'alguna trobada, perquè quan ets client de Harley-Davidson també entrés a formar part d'un grup d'amics».

Hog Club / Harley-Davidson és el club comercial més gran del món amb 1,1 milions de socis. «Tots paguem una contribució perquè ens organitzin sortides, trobades i concerts» va argumentar Grañó i va afegir que «els valors de la marca passen per una certa actitud rebel dins de la legalitat, la companyonia, i conèixer altres persones». Uns valors que casen a la perfecció amb la filosofia del constructor americà look, sound and feel, o imatge, so –el del motor que no ha canviat en cent anys– i el sentiment, que també continua sent el mateix per a tots els fans. Dalt d'una Harley-Davidson, tothom s'hi ha de sentir bé i per això «és tan important tenir un taller amb personal especialitzat, format per la universitat de la marca, perquè el propietari d'una Harley no s'hagi de preocupar de res, tret de portar-la a passeig, ben brillant, els diumenges» va afegir Grañó. I és que «una Harley és una moto per a tota la vida, molts propietaris esperen deixar-la en herència als seus fills, per tant, la qualitat de la marca és llegendària, en una Harley no hi ha una sola peça de plàstic, tot és acer i cuir». De fet, tot i que representi un estil de vida allunyat de la velocitat perquè «el conductor d'una Harley té per a objectiu aprofitar el viatge en lloc d'arribar el més aviat, possible» com va argumentar Grañó, la Harley és el símbol mateix de la qualitat, «sense qualitat, la marca ja hagués estat morta des de fa temps» va concloure.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT