PUBLICITAT

Escaldes-Engordany treu a concurs la conceptualització de Carlemany

  • L'objectiu és que l'avinguda i la part alta siguin un espai comercial de referència
EL PERIÒDIC
ESCALDES-ENGORDANY

Periodic
L'avinguda Carlemany Foto: ÀLEX LARA

El Comú d'Escaldes-Engordany va convocar ahir un concurs públic per adjudicar la conceptualització de l'avinguda Carlemany i la part alta de la parròquia com un espai comercial de referència, segons informa l'ANA. L'objectiu és elaborar la imatge de marca d'aquesta zona per tal que s'identifiqui com a espai comercial, tenint en compte que ben aviat una part de l'avinguda serà per a vianants. Tot i que fa uns mesos es va expressar la voluntat de crear una marca conjunta entre Escaldes-Engordany i Andorra la Vella, el Comú escaldenc va decidir convocar el concurs pel seu compte, per tenir la nova marca corporativa de cara a l'estiu, coincidint amb el tancament al trànsit del primer tram de Carlemany. Tal com va sortir publicat ahir al BOPA, el termini de presentació d'ofertes finalitzarà el proper 19 d'abril del 2013. Tot i que s'havia parlat de crear una marca comercial conjunta entre les dues parròquies centrals, i que precisament aquest dilluns les associacions de comerciants de les dues parròquies es van reunir per tractar la qüestió, finalment el Comú d'Escaldes-Engordany s'avança una vegada més amb aquesta convocatòria per crear la imatge comercial de l'avinguda Carlemany i de la part alta de la mateixa avinguda. El motiu pel qual el Comú escaldenc va decidir convocar el concurs pel seu compte tindria a veure amb el fet que Andorra la Vella va acceptar desenvolupar una marca conjunta sempre i quan abastés el conjunt de les zones comercials de la capital, i «no només un tros o un carrer», tal com van argumentar ahir el cònsol menor d'Andorra la Vella, Jordi Minguillón, i el president de l'Associació de Comerciants del Centre Històric, Miquel Canturri. Minguillón va explicar que quan van rebre la carta d'Escaldes per treballar la marca comercial de manera conjunta van reunir-se amb les associacions de comerciants per analitzar la qüestió i van considerar que podria ser factible si es tirava endavant a través d'una taula de treball on totes les entitats de les dues parròquies hi estiguessin representades, i si la marca englobava totes les zones comercials, i no només l'eix que formen les avingudes Carlemany i Meritxell.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT