PUBLICITAT

Camp vol abandonar el lema 'Alguna cosa es mou a Andorra'

  • L'objectiu serà potenciar el comerç, l'oferta cultural, i les de natura i benestar
EL PERIÒDIC
ESCALDES-ENGORDANY

Periodic
Un aparador anuncia rebaixes en arribar al final de la temporada Foto: TONY LARA

La propera campanya de promoció turística de primavera presentarà canvis en comparació a les del novembre o maig passats. El ministre de Turisme, Francesc Camp, va anunciar noves modalitats de premis, a més de les quantitats de diners per gastar al país, i l'abandonament del lema Alguna cosa es mou a Andorra. Camp però, no va voler avançar el futur eslògan ni en quina línia anirà. Això sí, va deixar clar que «no donarem el mateix missatge». El lema no serà l'única novetat de la campanya que arrencarà el proper maig, perquè segons va explicar el ministre també hi haurà «un canvi important en el tipus de premis». A més dels sortejos de vals de compra se n'hi afegiran d'altres. Tret de la línia creativa i dels premis, la campanya seguirà «la línia de les darreres» va afegir Camp i el seu objectiu serà «potenciar molt l'oferta comercial i complementar-la» amb la resta d'oferta turística de què disposa el país fora de temporada alta: Caldea, Naturlàndia, Palau de Gel, museus i guies de muntanya. Activitats que «hem de continuar potenciant», va concloure Camp.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT