PUBLICITAT

Encamp des de la càmera jove

  • El certamen ?Encamp: enquadra, enfoca i dispara' està dirigit a joves de 12 a 35 anys
EL PERIÒDIC
ENCAMP

Periodic
Un dels llocs tradicionals d'Encamp Foto: TONY LARA

El Punt d'Informació Juvenil d'Encamp (PIJ) va iniciar ahir un concurs de fotografia per dinamitzar la pàgina de Facebook Pij Encamp. El certamen, que porta per títol Encamp: enquadra, enfoca i dispara, està dirigit a joves de 12 a 35 anys. Les propostes es poden enviar fins al 5 de març.

La temàtica de les fotografies és lliure, però ha d'estar lligada amb la visió d'Encamp per part del concursant. Pot anar des d'un lloc significatiu de la parròquia, fins a un moment o situació que l'hagi marcat personalment. I és que l'objectiu del concurs fotogràfic és que els joves participin en la difusió de la parròquia des del seu punt de vista i que la pàgina de Facebook del PIJ assoleixi els 1.100 seguidors, ja que actualment en té més de 930.

Els participants hauran d'enviar un correu electrònic a [email protected] amb una foto del lloc de la parròquia que més els agradi i explicar el motiu pel qual l'han escollit. A més, per poder ser admès al concurs serà imprescindible compartir la portada de la pàgina del PIJ al mur dels participants.

Les imatges que s'enviïn seran avaluades per un jurat format per membres del Departament de Joventut i Esports. Els criteris que es tindran en compte per decidir la proposta guanyadora seran que la fotografia sigui identificativa de la parròquia, l'originalitat, l'explicació i que la temàtica estigui lligada a la joventut. El veredicte es donarà a conèixer el 7 de març i els premis seran dos, un pel guanyador escollit pel jurat que s'emportarà un abonament doble anual per al Complex Esportiu i Sociocultural d'Encamp; i l'altre serà per a l'usuari 1.100 que rebrà una entrada per al taller i espectacle dels Brodas Bros que es farà el 4 de maig del 2013, en el marc de la Batalla de danses.

Totes les fotografies seran publicades a la pàgina de Facebook del PIJ mentre duri el concurs.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT