PUBLICITAT

El sorteig és l'estrella

  • Els visitants donen la màxima puntuació a la rifa dels caps de setmana H Es disposen ja de 300.000 adreces de correu electrònic
J.R.
ANDORRA LA VELLA

L'assoliment dels objectius de la campanya de tardor també ha tingut molt a veure amb l'increment de 45.000 noves adreces de correus electrònics que poden permetre fer campanyes de promoció molt més segmentades. Les darreres campanyes de promoció turístiques han permès que Andorra Turisme disposi en l'actualitat d'una xifra d'e-mails d'uns 300.000 aproximadament. Aquestes xifres tenen que veure amb el nombre de persones que han visitat en una o més ocasions les webs on es troba l'oferta turística del Principat. Una aposta que continuarà en les properes campanyes. Segons el ministre de turisme «caldrà buscar fórmules o bases de dades per aconseguir registres nous».

Una bona part de l'èxit d'aquests nous registres la té l'anunci del sorteig de 20 caps de setmana VIP al Principat i el xec de 6.000 euros, que va ocupar el primer lloc de les ofertes més atractives pels visitants, sobretot pels catalans. (un 49% del total). També les visites més freqüents són les relacionades amb les activitats d'oci i les que menys les que tenen que veure amb l'àmbit cultural.

En conjunt, des del novembre del 2011 fins al novembre del 2012, les cinc campanyes realitzades han comptat amb 2.424.993 visites. La xifra contempla tant els usuaris únics per campanya com aquells que només han fet un únic clic. La novetat més important ha estat durant el novembre passat el gran nombre de visites als vídeos promocionals, en concret més de 105.000 i la utilització de diferents canals que s'adrecen al youtube. També el facebook és una eina de consulta utilitzada.

GASTRONOMIA / Les jornades Andorra a Taula van comptar el novembre passat amb la participació de 30 restaurants (14 menys que en l'edició anterior). Per contra es van incrementar el nombre de menús venuts, amb un total de 6.342 (5.872 l'any 2011). El contingut de la campanya va rebre una puntuació de 8 sobre 10.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT