PUBLICITAT

Dasha Kapustina arriba a Andorra

  • Serà la imatge per captar el turisme d'alt poder adquisitiu
  • El Luxury channel de CNBC cobrirà l'estada al Principat
GLÒRIA GURDÓ
ESCALDES-ENGORDANY

Periodic
La model russa, Dasha Kasputina, en una sessió fotogràfica Foto: YO DONA

La model russa, Dasha Kapustina, arriba a Andorra dilluns que ve per llançar la campanya de promoció turística dissenyada per l'empresaria andorrana Stéphanie Steinbrecht-Aleix. Kapustina serà la imatge de cometoandorra.ru i cometoandorra.ae, dominis adquirits per Steinbrecht-Aleix propietària de l'empresa de comunicació, Comunica.ad. La idea és captar clients amb alt poder adquisitiu a través d'experiències úniques que anomena Premium. La model russa integrarà la campanya de promoció dimarts i la seva estada a Andora serà coberta pel canal de la CNBC, The Luxury Channel. Steinbrecht-Aleix va explicar ahir que «la CNBC té una audiència de 250 milions de llars i és un dels canals de referència al món i sobretot a Rússia». I va afegir que «és el primer cop que aquesta televisió internacional es desplaça a Andorra».

Ambaixadora d'excepció / L'empresària també va insistir en el fet que les empreses que participin en la campanya també poden esperar un retorn molt positiu. «Aquesta és una campanya de promoció que compta amb una ambaixadora d'excepció amb un perfil social i públic que segueixen milers d'admiradors arreu del món» va argumentar i va reconèixer que «degut a la seva professió i la seva situació privada, també atreu a tots els mitjans internacionals». I és que, ara per ara, Kapustina és la parella del corredor espanyol de Fórmula 1, Fernando Alonso. Però si aquest matís pot interessar als aficionats de la premsa del cor espanyola, el cert és que Kapustina interessa a molta més gent, joves i no tant joves, que l'admiren. Un petit cop d'ull a les xarxes socials de la model i dels seus col·laboradors és suficient per adonar-se'n.

De fet, Steinbrecht-Aleix confia en l'efecte multiplicador de les xarxes i dels mitjans audiovisuals per a l'èxit de la campanya. «L'enviament i seguiment a mitjans gràfics, online i de televisió internacionals, amb fotos d'hivern i d'estiu, i vídeos donarà una altra dimensió a la promoció de les empreses que se sumaran a la campanya i també a Andorra» va argumentar. I va concloure que «durant tot l'any els col·laboradors tindran una plataforma de promoció online que haurà estat mantinguda personalment per la Dasha». I va prometre que «al llarg de la seva estada a Andorra, la Dasha visitarà cada establiment. És el que vam anunciar i és el nostre compromís».

La inversió en comunicació per a les empreses que adhereixen a la campanya és més que raonable. «Per aquest any demanem 500 euros al mes per empresa» va explicar l'empresària. I va afegir que «aquest és precisament el repte perquè vivim en un món saturat de publicitat, campanyes molt costoses perquè els anuncis ho són i els mitjans en depenen». En la seva opinió, quan no es disposa de pressupost, el repte és «atreure l'atenció i fidelitzar el que et segueix i vol descobrir-te, convidant-lo a venir amb continguts d'interès al llarg de l'any». Evidentment, a més pressupost, més inversió en mitjans. Però, no obstant això, Steinbrech-Aleix confia en la força de les xarxes perquè «és un mitjà directe i en directe, perquè tu hi retransmets».

Experiències / En quant a les experiències que vol proposar al turisme d'alt poder adquisitiu rus o àrab, a través dels portals cometoandorra.ru (Rússia) o cometoandorra.ae (Emirats Àrabs), l'empresària reconeix que «només ha passat poc més d'un mes i mig des del plantejament d'una idea que s'ha materialitzat». I afegeix que «queda molt camí per fer» però té clar que les futures experiències Premium a Andorra «es basaran en la mateixa que viurà la Dasha en la seva imminent visita».

La model es prestarà a viure una experiència que ja compta amb el suport d'establiments emblemàtics com ara l'hotel Hermitage de Soldeu, les botigues del Cashmire Shop Group, Perfumeries Gala, Anyós Park i els Grans Magatzems Pyrénées. Steinbrecht-Aleix va agraïr la confiança «d'aquestes empreses que són el veritable motor de la iniciativa» i va anunciar que «estem a punt de tancar cinc acords més; es tracta de que els grups empresarials que poden oferir serveis i productes Premium se sumin a la campanya». L'empresària va defensar que «cal treballar units encara que cada un conservi la singularitat perquè tots som complementaris». H



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT