PUBLICITAT

La Bruixa d'Or de Sort ven 2,5 milions de dècims

  • Les vendes de loteria han caigut un 3% respecte l'any anterior
EL PERIÒDIC
SORT

L'administració de loteria La Bruixa d'Or de Sort ha venut 2,5 milions de dècims de loteria pel sorteig de la Rifa de Nadal. Aquesta xifra suposa una facturació de 50 milions d'euros. El responsable de l'administració, Xavier Gabriel, ha explicat que les vendes han caigut un 3% respecte a l'any passat. Aquest fet l'argumenta amb el fet que moltes empreses que li encarregaven loteria han tancat o han reduït plantilla. La venda de loteria per Internet segueix augmentant any a any. La Bruixa d'Or ha venut el 86% dels dècims per Internet i la resta per finestreta. La quantitat de números que ha venut fa que tingui el 37% de possibilitats matemàtiques de donar un premi important.

El responsable de l'administració número 1 de Sort ha explicat que el comportament dels clients ha canviat i ha dit que segueixen comprant loteria tot i que amb més prudència que fa uns anys. Gabriel ha manifestat que la gent compra la mateixa quantitat de loteria però que reparteix la compra en diferents administracions. Segons Gabriel aquest fet li fa perdre vendes però guanyar clients.

PELEGRINATGE / La Bruixa d'Or atrau, en sis mesos, més de 230.000 persones que arriben a Sort per comprar loteria. Durant l'any porta a la capital del Pallars Sobirà més de 300.000 persones. Pel que fa al número de clients que té l'administració de Sort supera els set milions, segons explica Xavier Gabriel, informa l'ACN.

Pel que fa a la procedència de la gent que compra loteria a La Bruixa d'Or un 30% és de Catalunya i el 70% restant de fora de Catalunya.

L'estratègia comercial de Gabriel és comprar el major número de números diferents amb la idea de tenir la major participació dins el bombo. Per Gabriel es tracta d'una estratègia «clara i eficaç».

La Bruixa d'Or és una referència dins del món de l'atzar. El fet de que les seves vendes siguin milionaris fa augmentar la possibilitat de rebre un premi important.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT