PUBLICITAT

L'Snow Xperience tanca amb un balanç positiu al Pas de la Casa

EL PERIÒDIC
ENCAMP

Periodic
Vista d'alguns desl expositors a l'Snow Xperience, ahir Foto: ANA / MIQUEL JULIÀ

La fira Snow Xperience, que s'ha celebrat durant aquest cap de setmana al Pas de la Casa, tanca amb un balanç positiu per part del president d'Iniciativa Publicitaria (Inpub), Jean Jaques Carrié. Tot i que s'ha observat una bona afluència i sobretot «molta col·laboració per part de les marques d'esquí», Carrié ha admès que per manca de pressupost s'ha fet poca publicitat a França i Catalunya, i això és el que es vol millorar de cara a l'edició de l'any que ve.

Durant aquest dissabte i diumenge una vintena d'expositors de marques d'esquí han ofert els seus productes perquè els visitants els poguessin provar, i als que han volgut comprar els han derivat a les botigues del Pas de la Casa.

Aquesta iniciativa de l'associació de comerciants Inpub ha rebut la col·laboració de moltes marques d'esquí, i segons Carrié ha estat molt ben rebuda pels comerciants i també pels visitants. Tot i això, encara no disposa de dades per saber si ha augmentat l'afluència de visitants, informa l'ANA.

El que ha reconegut Carrié és que la manca de pressupost de l'associació ha impedit fer publicitat a Catalunya i França, i només s'ha fet difusió de l'esdeveniment a través de les xarxes socials. De cara a l'any vinent, el president de l'Inpub espera poder fer més comunicació i «que la fira sigui molt millor». Per aquest motiu durant el cap de setmana han recollit els suggeriments dels assistents.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT