PUBLICITAT

Citroën es perfila com a rival de pes en la seva tornada a l'Andros

  • Amb el DS3, Riviere, que serà a Andorra, va assolir un podi i és segon a la general
R. M. S.
ANDORRA LA VELLA

Periodic
Un dels bìolids de l'edició del 2011, al Grandvalira Circuit Foto: TONY LARA

L'Andros va començar el passat cap de setmana a Val Thorens i ho va fer amb una de les principals novetats de la 24a edició. L'equip Citroën amb el DS3, es va posar de seguida a donar guerra, sobretot gràcies al pilotatge de Benjamin Riviere, queva assolir una segona posició parcial i ara ocupa aquest mateix lloc a la general del campionat, amb 148 punts, pels 155 del dominador, el clàssic, el gran especialista en la conducció sobre gel i tres vegades campió del trofeu: Jean Philippe Dayraut (Mini Countryman).

Olivier Panis (Dacia Logdya), expilot de F-1, és el tercer en la categoria. Qui no hi serà és el pilot francès Alain Prost, actual campió del campionat. D'altres pilots que s'haurà de tenir en compte són Jean-Baptiste i Andréa Dubourg (Renault Clio 3/D.A.Racing), Bertrand Balas-Gérald Fontanel (Mini Countryman/Saintéloc Racing), Olivier i Jean-Pierre Pernaut (Citroën DS3/www.speedaventure.com), Didier Thoral-Guy Mottard (Ford Fiesta/Saintéloc Racing), Serge Lubrano (Toyota Auris), Hervé Knapick (BMW Série 1), Guillaume Maillard (Renault Clio3) o Thierry Joncoux (Ford Fiesta). Serà aquesta una graella molt oberta, perquè no hi ha cap dominador clar si s'exceptua Dayraut, pilot que sempre ha de batallar amb algun pilot sorpresa que li posa les coses difícils.

ELS ELÈCTRICS / Nicolas Prost va ser el vencedor en 2010 i 2011 i tercer en 2012, però aquest any no hi serà al volant de cap vehicle elèctric. Sí que hi serà Christophe Ferrier, que va guanyar en 2012. S'enfrontarà a altres nou pilots tots ells proveïts de l'Andros Car04. Seran Adrien Tambay, Olivier Pernaut, Franck Lagorce, Stéphane Ortelli, Margot Laffite i Matthieu Vaxiviere. Són els pilots a priori amb més possibilitats. Els Andros Car 04 estan equipats amb una nova generació de caixa electrònica i un nou convertidor de baixa i alta tensió, amb millores en l'aerodinàmica davantera.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT