PUBLICITAT

Steinbrecht-Aleix vol oferir un producte de luxe al turisme rus

  • La fundadora de l'agència Comunica.ad contacta amb l'aeroport de la Seu per portar-hi jets privats
EL PERIÒDIC
ESCALDES-ENGORDANY

Periodic
Avionetes a l'aeroport de la Seu d'Urgell, durant la presentació l'estiu passat de l'Aeroclub de la Seu. Foto: TONY LARA

La propietària del domini www.cometoandorra.ru, Stéphanie Steinbrecht-Aleix, va explicar ahir a l'ANA, que contactarà amb l'aeroport de la Seu d'Urgell i que està buscant brokers de jets privats per portar turistes russos amb alt poder adquisitiu per oferir-los experiències de luxe al Principat. Steinbrecht-Aleix va afegir que després de comprar el domini Internet, que en un primer moment anava inclòs en la campanya de promoció turística d'hivern presentada per Andorra Turisme, vol ser conseqüent i continuar endavant amb la iniciativa.

No obstant això, també va assegurar que no vol fer la competència a la societat pública de turisme sinó que «podem treballar plegats i buscar ofertes complementàries». Steinbrecht-Aleix és la propietària del domini www.cometoandorra.ru, un dels portals que Andorra Turisme va presentar per promocionar la campanya d'hivern, però que no va adquirir. En informar-se sobre la campanya, Steinbrecht-Aleix va descobrir que el portal estava en venta i va decidir comprar-lo i fer-ho públic «per una qüestió de transparència», va puntualitzar. L'empresària va considerar una «badada monumental» el fet de que ni Bassat Ogilvy ni Andorra Turisme «haguessin fet un control rigorós de la campanya abans de presentar-la al públic» i va afegir que, per ara, «no s'han posat directament en contacte amb mi per recuperar el domini o valorar les diferents opcions». Tot i que va reconèixer que havia rebut almenys una oferta d'inversió, també va assegurar que l'objectiu de la web és obtenir repercussió per a tot Andorra i no per a un producte o un servei en concret. «El projecte del web cometoandorra.ru seguirà endavant», va anunciar l'empresària. I és que Steinbrecht-Aleix aposta per a Andorra que va considerar «el millor après-ski del món i que, per tant, s'hi poden fer moltes coses, a més de l'oferta que tots coneixem ». Una de les propostes que ha llançat des de la xarxa és l'ús d'un prescriptor de marca que, en relació amb el mercat rus podria ser Irina Shayk o Dasha Kapustina.

De fet, també va anunciar que «ja he contactat amb Kapustina i amb l'aeroport de la Seu per estudiar la possibilitat de fer-hi aterrat vols privats». I va explicar que «estem preparant una plaqueta comercial que farem arribar a tot el sector empresarial d'Andorra per buscar suports per al projecte». L'objectiu de Steinbrecht-Aleix és oferir «paquets especials d'experiències que es puguin viure a Andorra» va concloure.

Es tractaria d'un producte compatible i complementari al d'Andorra Turisme, que es podria traduir en vols des de Sant Petersburg fins la Seu d'Urgell, que connectarien amb Andorra amb un transport rodat i especialment programat per acostar els clients russos al Principat. Per concretar aquest projecte ambiciós l'empresària andorrana busca la col·laboració de brokers de jets privats i també la d'empresaris del país per oferir «un nou enfocament del turisme, centrat sobretot en oferir estades i paquets de luxe». Steinbrecht- Aleix va explicar a l'ANA que «si he arribat fins aquí he de ser conseqüent i continuar» i va afegir que està treballant per desenvolupar les ofertes per al mercat rus de luxe per aquesta mateixa temporada d'hivern.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT