PUBLICITAT

Andorra a través d'Instagram

  • La campanya arrenca amb més de 200 fotos que mostraran el país a dos milions d'usuaris
EL PERIÒDIC
ORDINO

Periodic
Cartell del concurs #osnow. Foto: EL PERIÒDIC

Andorra està cada vegada més a les xarxes. Aquesta vegada és el torn d'Instagram. L'Oficina de Turisme d'Ordino ha llençat una nova campanya a través de les xarxes socials centrada en la temàtica de la neu i l'aplicació de fotografia Instagram. Les instantànies que portin l'etiqueta #osnow entraran en el concurs internacional O snow, des del 5 de desembre i fins el 6 de gener, que a través de la plataforma statigram arribarà a dos milions d'usuaris. Després de dues edicions realitzades amb l'etiqueta #ordino (1.260 imatges) es busca ara una participació més àmplia i descentralitzada de la parròquia, per a què es puguin aportar imatges de neu de tot Andorra i altres països.

El concurs dóna avui el tret de sortida amb més de 200 fotos pujades amb el hashtag #osnow entre les que ja trobem participants d'Andorra, Anglaterra, Canadà, Estats Units, França, Itàlia, i Ucraïna. «Ens arriben fotos de neu d'arreu però a la vegada estem donant a conèixer racons d'Ordino i Andorra al món, que és l'objectiu de la campanya», va explicar Cristina Ariño, cap del departament de Turisme d'Ordino, que també va destacar el baix cost econòmic que té invertir a les xarxes i la gran repercussió mediàtica que se'n obté.

El premi a la foto guanyadora serà una estada a la parròquia de cap de setmana que inclourà dues nits a l'Hotel Niunit del Serrat, dos forfets per a dos dies consecutius a Vallnord, dos passis gratuïts pel CEO, i un paquet turístic de l'Oficina de Turisme valorat en 100 euros.

La tria de la imatge anirà a càrrec d'un jurat format pels consellers de Turisme i Comunicació d'Ordino, Bartumeu Gabriel i Ludovic Albós; el director d'Ordino-Arcalís, Jean Claude Montané; i el fotògraf Eduard Comellas. El jurat també farà una selecció de les millors imatges que formarà part d'una exposició als carrers d'Ordino el mes de febrer. L'objectiu del concurs és promocionar la parròquia a través de les xarxes socials, i la voluntat és superar les 1.180 imatges que es van aconseguir en les dues primeres edicions.

El conseller d'Administració i Comunicació del Comú d'Ordino, Ludovic Albós, va explicar que amb el canvi de temàtica «també es vol aconseguir obrir el concurs als 80 milions de seguidors que té Instagram arreu del món».



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT