PUBLICITAT

Les empreses han de col·laborar entre si per adaptar-se als canvis

  • Compartir és una de les claus d'èxit empresarial en uns moments de crisi
EL PERIÒDIC
ESCALDES-ENGORDANY

Periodic
Josep Peralba amb un dels ponent, alfons Cornella, ahir Foto: TONY LARA

La sisena edició de l'Update de Crèdit Andorrà, que es va celebrar ahir dimarts al vespre al Centre de Congressos d'Andorra la Vella, va incidir en la importància i en el fenomen a l'alça de la col·laboració entre empreses, entre ciutadans i entre consumidors. Els ponents de l'acte, Alfons Cornella i Antonella Broglia, van incidir en el fet que per a les empreses, actualment «no és suficient competir per sobreviure, sinó que també cal col·laborar» entre elles per poder generar noves idees i anar-se adaptant als canvis. Per tot plegat, van donar a conèixer exemples sobre les darreres tendències en eines tecnològiques i models de gestió que fan possible aquesta col·laboració, com ara les últimes novetats per compartir arxius entre dispositius mòbils o xarxes socials portades al món empresarial, informa l'ANA.

L'Update de Crèdit Andorrà, que per primer cop es va concebre com un acte de gran format en què hi van prendre part unes 350 persones,es va centrar aquest any en el fenomen de la col·laboració que va a l'alça tant en l'àmbit empresarial com entre ciutadans o entre consumidors a causa de factors com el de la crisi econòmica, o el sorgiment del web 3.0, que per primer cop va convertir els usuaris en protagonistes d'Internet.

Cornella i Broglia van donar a conèixer idees perquè serveixin d'inspiració als empresaris a l'hora d'adaptar-se als canvis i superar la crisi econòmica.

També es va parlar de noves eines que permeten compartir un arxiu amb el sol fet de tocar-se entre dos mòbils, o que fan que totes les tauletes d'una sala visualitzin una mateixa presentació. A més van presentar nous models tipus Facebook aplicats a les empreses, o models de gestió per treure el màxim profit dels millors talents d'una companyia.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT