PUBLICITAT

El blanc de la neu protagonitzarà la nova campanya

  • Ogilvy desenvolupa un espot per captar visitats de tota Europa
LUIS GARRIDO
ESCALDES-ENGORDANY

La quasi present campanya d'hivern serà blanca. Perquè aquest color tan primari serà el gran protagonista de l'espot publicitari i tot el que ha organitzat el país per atreure més turistes internacionals. Una nova proposta que arriba des de la marca Bassat Ogilvy, i que suposa un nou productor per a Andorra.

El canvi d'agència es deu, segons el ministre Francesc Camp, a la necessitat d'adaptar-se a nous i més diversos mercats. Ja que no es tracta només dels països llatins i veïns, sinó de crear una campanya també per a estats nord-europeus i per a Rússia. I Ogilvy ha retornat el producte amb un tema centrat en el blanc de la neu.

Es vol jugar amb el blanc que precedeix una història. La pàgina en blanc d'un llibre, per exemple. I és que es vol relacionar aquest fet amb les compres, la gastronomia i, òbviament, l'esquí. I segons el director creatiu de l'agència, Camil Roca, el perquè de venir a Andorra han de ser els seus 303 kilòmetres esquiables. Però deixant clar que es poden fer altres coses.

Anomenada A Andorra, totes les històries comencen en blanc, la campanya inclourà un clip i un tall per a la ràdio que s'emetran en diferents idiomes per captar als turistes del diversos països europeus.

De moment, Ogilvy ha treballat per a aquesta campanya. Si funciona, però, Camp va dir que podrien comptar amb ells per a la resta de l'any.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT