PUBLICITAT

El concurs fotogràfic d'Ordino a Instagram estarà dedicat a la neu

  • Albós ha explicat que amb el canvi de temàtica es vol aconseguir 'obrir el concurs als 80 milions de seguidors que té Instagram arreu del món'
27112012_osnow3
La cap de Turisme d'Ordino, Cristina Ariño, i el conseller d'Administració i Comunicació, Ludovic Albós, durant la presentació del concurs fotogràfic. Foto: ANA/ Marta Tort
Ordino ha presentat aquest dimarts la tercera edició del concurs fotogràfic a Instagram, que en lloc de centrar-se en imatges de la parròquia, aquest cop estarà dedicat a la neu, amb la nova etiqueta #osnow. L'objectiu del concurs és promocionar la parròquia a través de les xarxes socials, i la voluntat és superar les 1.180 imatges que es van aconseguir amb les dues primeres edicions. El conseller d'Administració i Comunicació del Comú d'Ordino, Ludovic Albós, ha explicat que amb el canvi de temàtica es vol aconseguir 'obrir el concurs als 80 milions de seguidors que té Instagram arreu del món'.
El concurs #osnow es portarà a terme entre el 6 de desembre i el 6 de gener, coincidint amb l'inici de la temporada d'esquí. Durant aquest període, tothom que vulgui participar-hi podrà fer-ho amb qualsevol fotografia de neu, no només d'Ordino sinó d'arreu del món, que es pengi a la xarxa social de fotografia Instagram amb l'etiqueta #osnow.

Un cop transcorregut el termini, un jurat, format pels consellers Ludovic Albós i Bartumeu Gabriel, el director d'Arcalís Jean-Claude Montané, el director de l'Hotel Niunit Jordi Babi, i el fotògraf Eduard Comellas, seleccionarà les sis millors fotografies, que s'exposaran al centre històric d'Ordino, i la guanyadora. L'autor serà obsequiat amb una estada de cap de setmana per a dues persones amb allotjament a l'hotel Niunit, forfets de Vallnord i entrades al centre esportiu.

El conseller d'Administració i Comunicació, Ludovic Albós, ha destacat que amb el canvi de temàtica, han volgut internacionalitzar el concurs i evitar que estigui limitat només a fotografies de la parròquia, tenint en compte que Instagram té 80 milions d'usuaris arreu del món. Malgrat tot, cal tenir en compte que el fet que Arcalís compti amb wi-fi gratuït pot facilitar als esquiadors la participació al concurs.

De la seva banda, la cap de Turisme d'Ordino, Cristina Ariño, ha explicat que han volgut professionalitzar la iniciativa, i per aquest motiu l'han registrada a la plataforma Statigram, que permet fer promoció de l'etiqueta creada.

Albós ha aprofitat per recordar que el Comú d'Ordino aposta per les xarxes socials des del 2009, perquè no es necessita una gran inversió i perquè, 'tot i que no poden substituir els canals tradicionals de promoció, permet accedir al món sencer amb molta facilitat'. En aquest sentit, el conseller considera que les xarxes socials 'són una via per donar-nos a conèixer, i té un retorn'.

Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT