PUBLICITAT

Derrota sense massa resistència i per la via ràpida davant l'Unicaja

  • El CV Andorra, sempre a remolc en l'electrònic, cedeix a casa 0-3 davant un favorit
I. MOURE
ANDORRA LA VELLA

Periodic
un moment del partit d'ahir, al Poliesportiu d'Andorra. Foto: ÀLEX LARA

El CV Andorra no va oferir massa resistència i va cedir per 0-3 davant un Unicaja Almeria que ja partia com a favorit i que amb el seu referent ofensiu, la perla del vòlei espanyol Villena i poc més, va tenir prou.

L'equip de Lluis Hillaire va començar encongit, intimidat per tenir davant seu un equip massa superior. L'Unicaja va anar defensant els punts amb servei tricolor i rascant d'aquí i d'allà, després d'uns quants intercanvis es va situar 5-9. Aquí es va produir un punt d'inflexió per als andorrans, que van començar a carburar en els blocatges, van trobar la manera d'anul·lar les rematades deVillena, i amb tensió i ganes de no regalar el set va aconseguir neutralitzar el desavantatge fins el 17-17. En els últims punts l'Unicaja va prémer les dents i fent lluir la seva qualitat va tancar el primer parcial amb un 22-25. ¿Què hauria passat si en els primers punts l'Andorra no hagués enviat a la xarxa fins a quatre serveis? Aquí queda.

El segon va anar pel mateix camí: l'Andorra a remolc i en desavantatge després dels primers intercanvis per arribar al 6-9. Sense ganes d'especular els andalusos van anul·lar completament el joc tricolor i amb un parcial d'1-7 (7-16) va amarrar el 0-2. Era qüestió d'assegurar els punts a servei contrari i va deixar l'electrònic en un 14-25.

Diferent va ser el tercer parcial, amb l'Unicaja més relaxat veient que tenia el partit de la seva mà. L'Andorra, batallador, aguantava sorprenentment per davant fins el 9-8 però dos parcials gairebé seguits de 0-3 van canviar radicalment el panorama. 12-16 i de nou a remolc. L'Unicaja, amb la llei del mínim esforç i un Andorra ja resignat, va anar sumant fins el 16-25 per sortir del Poliesportiu amb un 0-3 massa fàcil.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT