PUBLICITAT

Llovera és 6è del SWRC i segueix en cursa tot i les dificultats

  • El pilot andorrà es va acollir a l'opció del super ral·li per continuar
EL PERIÒDIC
SALOU

Periodic
Llovera, ahir durant un dels trams del Ral·li de Catalunya del Mundial. Foto: FOTOESPORT

Albert Llovera i Diego Vallejo (Abarth Grande Punto S2000) estan situats en la 6a posició provisional del SWRC (42è lloc de l'absoluta), després de disputar amb diferent sort les dues primeres etapes del Ral·li RACC 2012. Llovera i Vallejo segueixen competint després d'acollir-se a l'opció de super ral·li abans d'iniciar la segona etapa. Ara és a 31min 36s del líder d'SWRC.

El trencament d'una bieleta de direcció va provocar una sortida de carretera en el segon pas per Terra Alta, 5a especial de terra de la primera etapa de divendres, que els va obligar a abandonar.

Acollits al super ral·li, Llovera i Vallejo van iniciar l'etapa de dissabte amb l'objectiu d'arribar fins al final. Durant la disputa de les especials eren conscients que, en alguns moments, la seva mecànica no respondria bé, però era important mantenir un bon ritme de competició i anar solucionant els imprevists que anessin sorgint.

Al final van arribar al parc d'assistència de final d'etapa on, una vegada més, els tècnics de PCR Sport van tenir treball extra per deixar en les millors condicions la mecànica de l'Abarth. Avui, esforç final per Llovera i el seu equip. Llovera amb el cansament reflectit en el seu semblant encara treia forces per atendre els afeccionats que li demanaven una foto o un autògraf. «Sempre dic que les proves del Mundial són molt dures, però aquesta vegada la meteorologia ens va obligar a fer un gran esforç per superar l'etapa de terra. Crec que sense l'incident de Terra Alta tot hagués estat diferent. L'equip ha treballat molt dur i gràcies al seu esforç hem pogut sortir». Llovera volia acabar ahir, i ja pensava en la cursa d'avui: «Ara cal recuperar forces, el refredat em segueix molestant, i intentar superar una tercera etapa que no sembla tan exigent.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT