PUBLICITAT

El forfet Atotaneu 6.0 permet esquiar a sis estacions

  • L'oferta inclou la Molina, Vallter 2000, Vall de Núria, Port Ainé, Espot, i la privada de Tavascan
EL PERIÒDIC
BARCELONA

Periodic
El director de Moritz, Castellón, Ticó, i el portaveu d'Audi, Soler-Roig Foto: ACN / JOSEP RAMON TORNÉ

El president de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC), Enric Ticó, ha anunciat que el grup llançarà el forfait Atotaneu 6.0, que permetrà esquiar a les estacions del grup públic –la Molina, Vallter 2000, Port Ainé, Espot i Vall de Núria– a més de l'estació privada i d'esquí nòrdic de Tavascan. El forfet es podrà adquirir a partir del 5 de novembre i costarà 530 euros per temporada si es compra abans del 25 de novembre i 610 euros a partir d'aquesta data. Ticó ha indicat que la Generalitat ha intentat dissenyar una oferta que sigui interessant pels esquiadors i ha assegurat que atreure públic a les estacions reverteix en l'economia de les comarques de muntanya.

Innovació / FGC també llançarà el forfait de temporada Atotaneu 5.0, que permetrà esquiar a totes aquestes sis per 360 euros si es compra abans del 25 de novembre i per 450 a partir d'aquesta data. Amb aquesta modalitat, els esquiadors hauran d'abonar el 50% del forfet de dia de la Molina quan vulguin accedir a aquesta estació, pels acords que hi ha amb Masella. Ticó ha valorat que l'oferta és «absolutament innovadora» i que el preu del forfet inclou avantatges i descomptes en 150 productes i serveis relacionats amb el món de la neu i fora d'aquest.

Ticó ha explicat que el manteniment d'aquestes cinc estacions d'esquí per part de la Generalitat ha de tenir cost zero per als contribuents catalans i que s'espera que els ingressos aportats pels esquiadors compensin les despeses. «Gestionar aquestes estacions no és un gran negoci, perquè sinó no ho faria una empresa pública», ha assegurat Ticó. Tanmateix, el president de FGC ha assenyalat que gestionar totes les estacions com un grup «produeix sinèrgies» i té costos «molt menors» que fer-ho de manera individualitzada.

«No pretenem fer negoci, sinó mantenir les estacions ja que aquest tipus de turisme representa més del 50% de l'economia d'alguna de les comarques de Catalunya. Nosaltres fem funcionar la maquinària, en traiem recursos i el sector privat també se'n beneficia sense cost pels ciutadans.», ha indicat Ticó. El responsable de FGC s'ha mostrat partidari de la convivència entre els models públic i privat i ha mostrat la col·laboració de les estacions d'Espot, Port Ainé, Tavascan i Vaquèira-Beret, sota el programa Les quatre estacions, com un exemple d'això, informa l'ACN.

Amb l'adquisició de diverses estacions d'esquí durant els darrers anys i la gestió de la xarxa de ferrocarrils i cremalleres, Ticó ha recordat que FGC s'ha convertit en un dels operadors turístics més importants de Catalunya. «Ens hem fixat com a objectiu sumar nous mercats i créixer com a grup i no només ser una sèrie d'estacions propietat de la Generalitat». Una mostra d'això són les col·laboracions amb Moritz i Audi per patrocinar el Grup FGC d'estacions d'esquí, que Ticó ha anunciat durant la roda de premsa.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT