PUBLICITAT

La venda d'accions, per sobre les expectatives

  • Naturlàndia factura al juliol el 40,2% més que fa un any i preveu mantenir-se a l'agost
CLARA GARNICA
SANT JULIÀ DE LÒRIA

Periodic
Uns visitants de Naturlàndia practiquen l'activitat del múixing. Foto: ORIOL LLAURADÓ

La temporada d'estiu a l'ecoparc temàtic de Naturlàndia ha començat amb bon peu. El seu director general, Ricardo Masegosa, va informar ahir que han tancat el mes de juliol amb un augment del volum de negoci del 40,2% respecte el mateix període de l'any passat. A més, i 30 dies després que es posés en marxa l'ampliació de capital del complex lauredià, Masegosa va assegurar que la venda d'accions està "per sobre de les expectatives previstes".

El director de Naturlàndia es va mostrar satisfet per l'interès generat davant d'aquesta operació d'ampliació, així com pel volum d'operacions tancades. Masegosa va manifestar que "pensàvem que l'estiu seria fluix i que no s'animaria fins al setembre, però hem començat abans", i va posar com a exemple la recent entrada de Mútua Elèctrica en l'accionariat, que "demostra l'interès que hi ha per Naturlàndia". La Mútua ha comprat accions per valor de 300.000 euros.

MÉS VISITANTS A
banda de valorar el primer mes de procés d'ampliació de capital, Masegosa va fer balanç ahir del juliol i de la facturació des d'inici d'any. Aquest primer mes fort de l'estiu el volum de negoci ha estat el 40% superior a fa un any, i en total s'ha facturat des del gener el 39,2% més que el mateix període de l'any passat. Masegosa va informar que la facturació fins al juliol ja ha superat el milió d'euros.

El Tobotronc, l'activitat estrella de Naturlàndia, va créixer al juliol el 17%, amb un total de 16.368 viatges, mentre que les activitats (tir amb arc, passejades a cavall, rutes amb quads o múixing) van augmentar el 27,2%. Masegosa es va mostrar satisfet d'aquest darrer augment, ja que permet reduir la dependència del Tobotronc amb relació al total de la facturació. "L'any passat representava el 56% del total; ara estem en el 46%", va explicar el director del complex lauredià. En aquest sentit, Naturlàndia vol concentrar les seves tècniques de venda en els paquets familiars, que inclouen diferents activitats, i que estan tenint una molt bona acollida. La seva contractació ha crescut el 200% des d'inici d'any.

Pel que fa a les previsions del mes d'agost i si es mantindrà la tendència alcista, Masegosa es va mostrar prudent, ja que "l'agost de l'any passat va ser un èxit i l'aforament de les activitats és complicat el que és" i és complicat de sobrepassar. [email protected]



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT