PUBLICITAT

La facturació de Naturlàndia al juliol augmenta el 40,2% respecte a l'any passat

  • El Tobotronc ha registrat 16.368 viatges, xifra que suposa un increment del 17%
  • El parc farà programes de fidelització de clients locals, paquets dirigits a empreses i a grups escolars
EL PERIÒDIC 
SANT JULIÀ DE LÒRIA


01082010 naturlandia
El Tobotronc, atracció estrella de Naturlàndia. Foto: TONY LARA
Naturlàndia ha tancat el mes de juliol amb un balanç "molt positiu", segons ha assenyalat el director general del parc, Ricardo Masegosa, atès que el volum de negoci ha augmentat el 40,2% en aquest mes respecte al mateix període de l'any passat. En l'acumulat de l'any, el volum de negoci ja ha superat el milió d'euros, xifra que representa el 65,5% de la facturació total del 2009 i que constitueix un augment del 39,2%. Masegosa ha assegurat que les expectatives per a l'agost són molt positives, tot i que serà complicat igualar l'augment que ha registrat el juliol perquè l'agost passat va ser "un èxit rotund" i l'aforament de les activitats no es pot sobrepassar.  Així mateix, des de Naturlàndia es vol iniciar un programa de fidelització dels clients locals, així com comercialitzar paquets dirigits a empreses i a grups escolars.
Les expectatives de facturació a Naturlandia per a aquest agost són optimistes per al director general del parc, Ricardo Masegosa, tenint en compte que l'agost sol representar el 30% de la facturació anual. Masegosa ha indicat que dependrà també de la climatologia, tot i que durant el juliol hi ha hagut pluja moltes tardes i "tot i això ha augmentat la facturació el 40,2%".
Els viatges amb Tobotronc han estat, durant el mes de juliol, un total de 16.368, xifra que suposa un increment del 17%. La resta d'activitats han augmentat el seu volum el 27,2%. De fet, el tir amb arc i les passejades a cavall han crescut el 26% i les rutes amb quad ho han fet el 13%. Masegosa també ha destacat que el tubby i el múixing també han tingut "un èxit molt gran". L'objectiu de Naturlandia és augmentar el volum de negoci durant les temporades més baixes, reforçant les campanyes d'imatge a la zona sud de França, a Catalunya i l'Aragó. Així mateix, d'aquí a uns 15 dies es preveu posar en marxa la nova web del parc, amb què s'inaugurarà el programa de fidelització de clients. Els ciutadans del Principat podran fer-se'n socis gratuïtament i aconseguir avantatges especialment en temporada baixa. La nova web també permetrà comprar entrades per al Tobotronc.
Una altra de les línies de treball és la recerca de grups en origen. Ja es va començar amb una prova pilot en col·laboració amb una agència especialitzada en gent gran, que en un mes i mig ha portat 1.500 persones. Els grups escolars de Lleida també són un objectiu. Masegosa ha explicat que té pendent reunir-se amb els directors generals de Grandvalira i Vallnord per promoure l'esquí escolar entre les escoles catalanes més properes. A Naturlàndia es preveu oferir una oferta que combini l'esquí nòrdic amb un
programa educatiu centrat en la natura.
Així mateix, es vol crear una oferta centrada en productes alternatius de Corporate i Outdoor Training dirigits a les empreses. Aquests productes es comercialitzaran a Catalunya i Andorra, ja sigui oferint-los directament a les grans corporacions o a les empreses especialitzades en aquesta mena de formacions. A més, mirarà d'incentivar que els grups s'allotgin en hotels de la parròquia.
També es vol seguir potenciant els paquets familiars. De fet, des del mes de gener fins ara la facturació de paquets ha augmentat el  208%. Fins al juliol de l'any passat, la facturació del Tobotronc era del 56% del negoci, i actualment representa el 46%. Tot i que el Tobotronc ha pujat el 17% i continua sent l'atracció estrella, les altres activitats "estan guanyant molt de pes", segons ha remarcat Masegosa, cosa que és una fita important tenint en compte que "Naturlàndia és un parc per passar-hi el dia".

Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT