Puja la satisfacció del client domèstic de Feda i es manté la del professional
- Petició perquè tingui més sensibilitat en l'impacte mediambiental
ANDORRA LA VELLA
- Un dic de contenció a Engolasters. Foto: TONY LARA
La satisfacció dels clients de Feda ha augmentat en 0,4 punts respecte a l'any passat, passant a tenir una nota mitjana d'un 8 sobre 10 segons l'enquesta realitzada per la parapública en l'exercici anterior. Si se segmenten els clients, cal remarcar que l'augment de satisfacció es refereix als clients domèstics i, pel que als professionals, es manté en un notable (7,6). L'atenció al públic i els mitjans materials és l'aspecte més valorat i el que menys és el de les tarifes d'electricitat. Per contra, demanen un esforç en la preocupació per l'impacte mediambiental.
Els clients valoren per ordre de preferència l'atenció personal, les oficines, la qualitat del producte, els mitjans humans i els tècnics per a la distribució de l'electricitat. En aquest sentit, ahir va sortir al BOPA la licitació del contracte de l'obra per a la reforma de la zona d'atenció al públic de l'edifici de Serveis de Feda. Pel que fa a la nota més baixa donada a les tarifes d'electricitat, que és del 6,5 sobre 10, el director de Feda, Albert Moles, va explicar ahir que sempre "que es parla de pagar, els clients ho veuen negatiu", tot i que va remarcar que el preu de la llum és molt més barat al Principat que als països veïns.
Per a més informació consulti l'edició en paper.