PUBLICITAT

De l'eclecticisme a l'especialitat

  • El recinte presenta una fesomia endreçada amb una distribució intel·ligent dels estands i dels espais on el visitant es retroba amb tot allò que li pot interessar, sense dispersió, ni voltes, ni recerques innecessàries
GLÒRIA GURDÓ
ANDORRA LA VELLA

Periodic
Foto:

La Fira d'Andorra la Vella presenta un recinte firal ben organitzat per temàtiques en el qual és cada vegada més difícil perdre el fil. En aquesta edició són 108 expositors els que l'ocupen entre els sectors institucional (13), de comunicació (3), serveis (20), llar (7), alimentació (23), turisme, esports i lleure (24) i automòbil (18). Entre els estands institucionals, també s'hi compta els productes de les explotacions agràries i els productes artesanals d'Andorra, que disposen però d'un espai especial. La Fira d'Andorra la Vella arriba a la 34a edició amb un 5% més d'expositors que l'any passat i una despesa que el comú calcula d'entre 50.000 i 100.000 euros per a les arques de la parròquia.

Més de 12.000 m2

De fet, la Fira té un pressupost de 200.000 euros però els organitzadors, el departament de Promoció Econòmica, espera un retorn d'entre 100.000 i 150.000 euros amb el lloguer dels estands. La mostra ocupa més de 12.000 metres quadrats dels quals 7.000 metres són coberts.- El sector de l'automòbil ocupa una tercera part de la superfície amb 4.500 metres quadrats. De cara a properes edicions, el Comú d'Andorra la Vella engega una enquesta de satisfacció prop dels expositors i els visitants, que permetrà valorar-ne els punts forts i els punts més dèbils per millorar-ne l'organització.

Entre els participants també destaquen els municipis de la Costa Daurada com ara Torredembarra, l'Ampolla, Cambrils, Reus, Salou i Vila Seca La Pineda Platja. Tampoc no falten a la cita l'ajuntament de Sant Pol de Mar i la Cambra de Comerç Indústria i Serveis de Valls. Tot i que encara tenen una presència modesta, la Fira també crida els expositors de les regions veïnes de l'Alt Urgell, la Cerdanya i l'Arièja. En quant a l'especialització de la mostra, el comú hi està treballant, i aposta per promocionar l'esport, el turisme, el lleure i la gastronomia, tot el producte de muntanya tant d'hivern com d'estiu.

La Fira d'Andorra la Vella vol ser el referent de les fires al Pirineu, i dotar-se d'una temàtica per donar més valor afegit als expositors i els visitants.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT