PUBLICITAT

Més productes d'Andorra a taula

  • Els restauradors mantenen el preu del menú a 25 euros i hi afegeixen una copa de vi o cava
EL PERIÒDIC
ANDORRA LA VELLA

Periodic
El ministre Alcobé, al costat de Guitard, davant d'una crema amb trumfes, en l'edició anterior. Foto: ANA / N. M.

Les jornades Andorra a Taula tornen aquesta tardor ampliant els menús que s'ofereixen a tot tipus de productes de proximitat com les truites, el xai i la col. Així, no només hi haurà trumfes i carn d'Andorra. A més, en aquesta edició, que s'inicia demà, els menús es mantenen a un preu de 25 euros, però s'hi afegeix una copa de vi o cava. El portaveu de la Unió Hotelera, Òscar Julian, va indicar que en aquesta edició hi participen una trentena de restaurants i que s'espera arribar a vendre més de 5.000 menús.

Fins el 2 de desembre, coincidint amb la promoció d'Andorra Turisme Alguna cosa es mou a Andorra, la Unió Hotelera torna a engegar les jornades Andorra a Taula. Per tercera vegada des que es van reprendre aquestes jornades, els clients dels restaurants podran gaudir de menús tancats a preus de 25 euros, amb una oferta centrada en els productes andorrans i de proximitat, i que aquest any inclourà una copa de vi o cava. D'aquesta manera, els restauradors ofereixen als clients gaudir de menús que en altres ocasions els sortirien a preus més elevats, però que es proposen rebaixats per promocionar els establiments.

La principal novetat d'aquesta tercera edició de les jornades és que no tots els menús han d'incloure algun plat amb trumfes o carn d'Andorra, com abans, sinó que s'amplia aquest marge a tots els productes de proximitat, com poden ser la col o d'altres verdures, les truites i el xai. Tot i així, Julian assenyala que hi ha molts restaurants que han mantingut la trumfa i la vedella com a protagonistes dels seus menús.

D'altra banda, mentre que fins ara s'havien ofert menús tancats sense beguda al preu de 25 euros, en aquesta ocasió s'ha decidit incloure en l'oferta una copa de vi o cava de les denominacions d'origen de Xile de les Bodegues Torres. Tal com va indicar el president de la comissió organitzadora, Angelo Guitard, s'ha considerat que aquest detall pot estar molt ben valorat pels clients.

L'objectiu que s'han marcat els restauradors per a aquestes jornades és de vendre uns 5.000 menús, cosa que consideren bastant factible i segons Guitard «esperem superar-ho amb escreix», va recollir l'ANA.

A més de la difusió que faran els hotelers, en aquesta edició les jornades comptaran amb més promoció per part d'Andorra Turisme dins la campanya Alguna cosa es mou a Andorra, i així esperen ampliar el nombre de clients visitants. En la darrera edició es van obtenir un 85% de clients locals i un 15% de clients visitants, i l'objectiu és poder variar aquests percentatges de manera que els turistes suposin entre el 30 i el 35% del total.

En aquesta edició de les jornades hi participen una trentena de restauradors, que segons Julian és una bona xifra, tot i que l'objectiu és que més endavant, quan es consolidin les jornades, s'assoleixi la participació de 60 o 65 restaurants.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT