PUBLICITAT

El Raonador del Ciutadà amplia el seu horari davant l'increment del 30% en les consultes

    • A partir del 5 de novembre atendrà de les 8 a les 15.30 hores ininterrompudament
    • De moment s'han atès un total de 270 casos, i ja gairebé un miler de consultes
    23102012_raonador
    El raonador del ciutadà, Josep Rodríguez, en una imatge d'arxiu. Foto: ANA
    El Raonador del Ciutadà ha decidit ampliar el seu horari d'atenció al públic a partir del 5 de novembre, de manera que atendrà de les 8 a les 15.30 hores ininterrompudament. Aquesta ampliació d'horari es deu a l'increment de les consultes que ha rebut la institució, que al llarg d'aquest any ha estat del 30% més que en el mateix període de l'any passat. De fet, de moment s'han atès un total de 270 casos, i ja gairebé un miler de consultes.
    La institució del Raonador del Ciutadà atendrà al públic, a partir del 5 de novembre, de les 8 del matí a les 15.30 hores ininterrompudament. El raonador, Josep Rodríguez, ha explicat que aquesta ampliació d'horari es deu al major nombre de demandes rebudes i també a la voluntat de facilitar la visita dels ciutadans. Ha indicat que actualment els treballadors es troben amb més problemes per demanar permís per sortir de la feina i anar a fer una consulta al raonador, i que per això es vol poder atendre més d'hora al matí i més tard a la tarda.

    A més, l'increment de consultes ha estat notable en el que va d'any, i per això Rodríguez vol poder dedicar-se més als expedients i consultes que ha de resoldre. En el que va d'any les consultes ja són de gairebé un miler, i el raonador calcula que s'han incrementat un 30% respecte al mateix període de l'any passat. 

    Pel que fa als expedients també han patit un increment significatiu, i és que en el que va d'any ja se n'han tractat 270, mentre que en tot el 2011 se'n van atendre 249 i al 2010 en van ser 216. Segons Rodríguez l'increment dels expedients es dóna en diversos àmbits, tant social com administratiu, econòmic o d'altres. El que sí que ha detectat entre els usuaris és que 'la gent està més apurada', i que no poden mantenir el ritme i ho passen malament per arribar a final de mes

    Comenta aquest article

    PUBLICITAT
    PUBLICITAT