PUBLICITAT

El Govern destina prop d'un milió per reactivar el sector comercial

  • Andorra Turisme amplia el termini per adherir a la campanya fins a finals d'aquesta setmana
  • El nombre d'establiments que hi participa de moment és força inferior al de l'última edició
GLÒRIA GURDÓ
ANDORRA LA VELLA

Periodic
El ministre de Turisme, Francesc Camp, presenta la campanya al Centre de Congressos de la capital, ahir. Foto: ÀLEX LARA

El ministre de Turisme, Francesc Camp, va presentar ahir la nova campanya de promoció per augmentar les visites a Andorra i les compres, en època de baixa afluència com és el novembre. Camp va anunciar, en resposta a les inquietuds expressades per les associacions de comerciants, que «allarguem el termini d'inscripció a la campanya per a tots aquells que encara no s'han decidit o que no han tingut temps de fer-ho». I va insistir en la voluntat d'Andorra Turisme d'estar a l'escolta de tots els agents del país.

La campanya d'aquesta tardor vol capitalitzar el concepte creat en les anteriors campanyes Alguna cosa es mou a Andorra, potenciar el consum de l'oferta i rendibilitzar la inversió de 920.000 euros que fa Andorra Turisme. La major part d'aquesta inversió 700.000 euros (76%) va destinada a campanyes de divulgació als mitjans de comunicació d'Espanya i França i la resta es divideix entre les despeses operatives, que sumen 150.000 euros, i les despeses en publicitat que sumen 70.000 euros més. La inversió als mitjans de comunicació estrangers es reparteix en accions similars però la campanya és més onerosa a França que a Espanya. Andorra Turisme destina 420.000 euros als mitjans francesos i 280.000 euros als mitjans espanyols, en un esforç també de conquerir el mercat francès «tot i que és difícil», va admetre Camp. L'augment de turistes i excursionistes francesos aquest estiu mentre que els turistes i excursionistes espanyols eren menys nombrosos que en altres anys, motiva aquesta decisió i la «de portar les nostres accions més lluny de les regions veïnes i arribar a Lió o París» va afegir Camp.

Una campanya ben pensada / El director d'Andorra Turisme, Betim Budzaku, va explicar les novetats en la campanya d'aquesta tardor que anirà del 27 d'octubre al 2 de desembre. La més rellevant és que no caldrà traginar urnes amb butlletes dels comerços cap a les oficines d'Andorra Turisme, perquè el sorteig es farà de manera electrònica. El client que rebi una butlleta per cada 30 euros de compra, només haurà de registrar-ne el codi en el microsite de la campanya a internet. «El client només perd uns segons per fer-ho i està segur de participar i també és més còmode per al comerciant» va explicar Budzaku. Altres millores són el material gràfic que és igual per a tots els establiments i els premis: quatre sortejos amb estades de luxe i 6.000 euros per gastar als comerços adherits, que de moment, només són 366.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT