PUBLICITAT

El nombre de visitants es manté tot i el desplegament mediatic

  • Andorra Turisme no assoleix l'objectiu de captar més gent
G. G.
ANDORRA LA VELLA

Periodic
El ministre, Francesc Camp, fa balanç de la campanya d'estiu , ahir. Foto: ÀLEX LARA

Abans de presentar la propera campanya, el ministre de Turisme, Francesc Camp, va voler fer balanç de la campanya d'estiu que «no ha assolit els objectius que ens havíem fixat tot i que el nombre total de visitants es manté en 2,5 milions de persones». La variació mensual de visitants i turistes va ser de menys 1,6% al juliol i de menys 0,9% a l'agost. No obstant això, Andorra Turisme punxa en els objectius que es va fixar en dissenyar la campanya que eren incrementar el nombre de turistes espanyols en el 2,5% i el nombre de turistes francesos en el 5%. Tot plegat queda lluny de la realitat sobretot perquè el turista espanyol torna a fallar. L'afluència de turistes espanyols es va situar un 2,4% per sota de la de l'any passat. El turista francès va ser més present però tampoc no va assolir la previsió i es va quedar en un augment de només el 3,9%. Així l'objectiu global d'Andorra Turisme que era augmentar un 3,1% el nombre de turistes de totes dues nacionalitats, es queda en no res perquè el nombre de turistes va ser inferior al de la temporada passada.

Represa al setembre / Camp es va felicitar de que les dades oficials i les registrades pels diferents agents turístics coincideixin. I va reconèixer que el setembre «ha estat un bon mes gràcies als ponts de la Diada i de la Mercé», amb un increment del 3% de visitants respecte al mateix mes de l'any passat. De la mateixa manera també va celebrar els bons resultats del pont del Pilar, tot recordant als assistents que «ens vareu demanar de no incloure'l en la campanya perquè normalment es treballa i així ha estat». Camp va encoratjar als comerciants a aprofitar la tardor advertint però que «nosaltres ajudem però no podem vendre per vosaltres, tots hi hem de creure». 



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT