PUBLICITAT

Italians, britànics i belgues, els favorits en l'X-Trem

  • Els andorrans Ambor-Caçador i els germans Bringué perden molt temps
EL PERIÒDIC
SANT JULIÀ DE LÒRIA

Periodic
Els germans Reul (Bèlgica), amb la roda punxada del seu vehicle, ahir. Foto: FOTO ESPORT

El conjunt italià Acerni-Bondi, el britànic Marsden-Bolt i el belga dels germans Reul, son els principals candidats al podi final de la categoria Proto de l'X-Trem Challenge d'Andorra 2012 que es disputa a Canòlich. Pel que fa als vehicles preparats, establir un pronòstic resulta del tot impossible, ja que la igualtat entre els capdavanters es molt gran. Amb tot queda una jornada de competició que acabarà avui: hi ha previsió de pluja, i encara tot es possible.

La jornada d'ahir es va desenvolupar amb una meteorologia molt favorable i amb molta presencia de públic a les zones. Un dels comentaris dels aficionats mes entesos en l'X-Trem ha estat que aquest any hi han mecàniques de molt nivell i pilots que les saben pilotar. Pel que fa al primer dia complert en el que els equips van haver d'afrontar les 41 zones previstes pels organitzadors, cal destacar per sobre de tot el problema que van patit els germans Reul. Van haver de superar més de la meitat d'una de les zones mes llargues del recorregut, 800 metres, amb una roda punxada. L'incident els hi va costar un bon nombre de punts i qui sap si el triomf a la cursa

Pel que fa al pilots andorrans tampoc va ser una bona jornada. Ambor-Caçador i els germans Bringué, que divendres van iniciar la cursa amb molt bones sensacions, ahir van perdre molt temps en reparar les seves mecàniques. Ahir a última hora, el tàndem Betriu-Morlans es qui mantenia les possibilitats d'estar entre els millors al final.

La competició va tenir una pausa ahir a la nit fins a les 23.00h, quan es va reprendre per acabar a les 03.00h. Avui a les 10.00h torna l'activitat, per acabar de definir els guanyadors d'aquesta edició de l'X-Trem Challenge d'Andorra 2012.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT