PUBLICITAT

La FACA demana més implicació en la campanya de turisme de tardor

  • De moment s'han apuntat la meitat dels comerços que a la temporada passada
EL PERIÒDIC
ESCALDES-ENGORDANT

Periodic
Compradors miren un aparador Foto: TONY LARA

A pocs dies perquè es presenti en societat la campanya d'Andorra Turisme de cara a la temporada de tardor, les associacions de comerciants reconeixen que, de moment, hi ha pocs establiments que s'hi hagin adherit però confien que un cop es donin a conèixer públicament tots els detalls hi haurà una bona participació. Amb tot, el vicepresident de la Federació d'Associacions de Comerciants d'Andorra (FACA), Antonio Miralles, va apuntar que no es tracta només d'unir-se a la campanya sinó que els establiments han de «fer seva» la promoció del novembre i fer d'«altaveu» de la iniciativa al país.

Miralles va indicar a l'ANA que de moment s'han apuntat a la campanya la meitat d'establiments que la temporada passada. Una situació que va reconèixer que és habitual per la tendència a esperar a darrera hora i perquè a Andorra «costa arrencar», però que cal treballar per canviar.

En qualsevol cas, els canvis introduïts en la campanya d'Alguna cosa es mou a Andorra de la tardor han estat valorats de forma positiva per les associacions de comerciants. I és que després de l'exemple de l'any passat, celebren que els premis repercuteixin de forma directa i s'hagin de gastar als comerços del Principat.

El vicepresident de la FACA va admetre, però, que alguns no tenen massa clara la seva participació en la campanya perquè els resultats no es veuen de forma immediata, però va insistir que els establiments només han de posar uns 30 cèntims per butlleta i compten amb tot el suport de comunicació del Govern, de més de mig milió d'euros.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT