PUBLICITAT

Grandvalira vol incrementar un 8% els clients de mercats internacionals

  • La nova directora comercial i de màrqueting de Grandvalira i directora general de Nevasa, Núria Tarré, ha dit que cal reactivar el mercat francès i que el rus és el que té més perspectives de creixement
03102012_nuria tarre
La nova directora de comercial i de màrqueting, Núria Tarré, durant la roda de premsa d'aquest dimecres. Foto: ANA / Marta Tort
La nova directora comercial i de màrqueting de Grandvalira, que és alhora directora general de Nevasa, Núria Tarré, ha explicat les seves prioritats i els eixos a seguir de cara a la temporada d'hivern. Un d'ells és seguir potenciant els mercats internacionals, amb l'objectiu d'incrementar aquest client entre un 7 i un 8%, tenint en compte que es preveu que el client espanyol encara baixarà. Tarré ha dit que una de les assignatures pendents és el mercat francès, que cal reactivar, i que el mercat amb més perspectives de creixement és el rus, a banda d'anar incidint en nous mercats com el brasiler. Pel que fa a la política de preus, s'ha optat per congelar els forfets de temporada i incrementar una mitjana d'un 3% els forfets de dia, i la intenció és defugir del concepte low cost, 'però sent flexibles per arribar a tot tipus de públics'. La inversió prevista per a aquesta temporada és de 6 milions d'euros entre les dues societats, i la intenció és tornar a assolir les xifres de facturació i de dies d'esquí venuts de fa dues temporades.

Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT