PUBLICITAT

Els comerciants celebren la reedició de la promoció

  • El nou disseny vol engrescar més botigues en el premi dels 6.000 euros
g.g
escaldes-engordany

Periodic
Foto:

Els comerciants estan satisfets de les modificacions que el ministeri de Turisme farà a la propera convocatòria del premi setmanal de 6.000 euros, principal atractiu de la campanya de promoció turística Alguna cosa es mou a Andorra. En la primera edició, la primavera passada, els comerciants van detectar alguns errors de càlcul com ara que els guanyadors del premi no tinguessin l'obligació de gastar els 6.000 euros a Andorra, sobretot als establiments adherits a la campanya que són els que la paguen. Aquesta tardor, Alguna cosa es mou a Andorra preveu 20 sortejos de caps de setmana de luxe amb allotjament per a dos adults i dos infants en un hotel de cinc estrelles, el servei d'un personal shopper, un xofer a disposició i bons o xecs de 6.000 euros per gastar als establiments adherits. El vicepresident de l'Associació de Comerciants de Maria Pla i Riberaygua, Toni Miralles, va celebrar ahir que «la campanya s'albira amb un gran potencial de contaminació cap a altres sectors com són la restauració i l'oci». I va afegir que «serà molt més elaborada, tindrà molta força perquè molts defectes que havíem detectat ja no hi seran, la qual cosa n'afavorirà la repercussió a casa».

Un premi tangible / Miralles va reconèixer que «el fet de que no marxin els diners és un incentiu més per il·lusionar els comerciants que encara dubten». I va argumentar «volem que sigui una campanya espectacular, que hi participin com més establiments millor». També va insistir en l'estratègia de comunicació d'Andorra Turisme, que «serà més visual i agressiva».

La campanya manté els sortejos a partir de les butlletes repartides per les compres superiors a 30 euros, però els sortejos passaran a ser diaris i se'n celebraran quatre a la setmana.

Aquest era un altre aspecte reclamat pels comerciants que trobaven que entregar els premis setmanes després d'haver estat anunciats, restava publicitat però sobretot impacte a la campanya, ja que l'efecte sorpresa s'esvaïa. Altres aspectes que els comerciants van detectar com a millorables són la capitalització de la campanya per algunes grans superfícies i galeries comercials en detriment dels petits.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT