PUBLICITAT

A la recerca del miler de socis

  • El BC River Andorra ofereix una campanya de captació mantenint les tarifes fins la primera jornada
I. MOURE
ANDORRA LA VELLA

Periodic
Solana amb el nou escut i logo del River de fons, ahir a MoraBanc Foto: TONY LARA

El BC River Andorra va presentar ahir a la seu de MoraBanc la campanya de captació de socis per a la nova aventura a la Leb Or i el repte és arribar al miler de fidels per apropar-se així a les xifres que va tenir a la dècada dels noranta quan va arribar al cim, a l'ACB, quan era Festina.

Es tracta d'una campanya sensata, adaptada a la situació de crisi i amb un únic objectiu de buscar el màxim d'adeptes per fer front a aquesta nova categoria. Amb un lema del tot encertat –aquest any, compra or a preu de plata– l'entitat que presideix Gorka Aixàs ofereix per a la Leb Or unes tarifes idèntiques a les de la temporada passada a Plata, en la qual es va arribar als 780 socis, però amb una data de caducitat: el pròxim divendres 12 d'octubre, quan el River jugui el primer partit de Lliga a casa, davant el Breogan. Es mantindrà el carnet sènior a 75 euros, el júnior a 30, el familiar –dos sèniors i dos júniors– a 130 i el d'empresa a 200. A partir de llavors pujaran en un 20% o més.

L'escut es modernitza

Juntament amb la campanya de captació de socis, el River va presentar un canvi d'imatge que el club veu com vital per créixer en professionalització. El logo del club s'ha canviat perquè la marca Bàsquet Club Andorra pogués conviure amb el patrocini; adaptar-lo a una marca comercial com ara és River. De fet el rentant de cara ja es va poder veure, com a prova pilot, en els pamflets del Torneig Joan Alay infantil disputat la setmana passada.

També estrenarà escut, que serà rodó i amb les inicials, BCA, escrites en cercle simulant una pilota de bàsquet, de nou amb un toc modern però mantenint la identitat.

La nova imatge es podrà veure en el disseny nou de les equipacions, que ara aniran a càrrec de la marca Royal. La primera serà tota blava i la segona, blanca tot i que segons el director general, Francesc Solana, per problemes amb els proveïdors «encara estem esperant la roba», que no corre pressa per al primer equip però sí per als de la base, que ja han començat la lliga.

El merxandatge serà també una via sòlida per generar diners amb la venda de samarretes, gorres, clauers i més productes.

Tot, en sí, és un salt de qualitat necessari per a un club que està a un pas de l'elit del bàsquet espanyol.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT