PUBLICITAT

Belo-Rovella de la BBC recomana l'ús de les xarxes socials

  • L'editor pensa que Caldea i Naturlàndia guanyarien optimitzant el seu Facebook
EL PERIÒDIC
ESCALDES-ENGORDANY

Periodic
Roberto Belo-Rovella, el passat dissabte al Practicum Foto: ANA / M. S.

L'editor de la BBC World Service Roberto Belo-Rovella va ser un dels formadors que va impartir sessions teòriques i pràctiques al Practicum sobre comunicacions i xarxes socials celebrat durant aquesta setmana passada a Andorra, que ho va organitzar l'Organització Mundial del Turisme i la Fundació OMT.Themis. Belo-Rovella, que era la primera vegada que trepitjava el Principat i que va assistir a les visites tècniques fetes a Naturlàndia i a Caldea, va poder copsar que al país «hi ha els espais creats per dur a terme estratègies online» però «no s'està traient el màxim profit a les xarxes socials».

Així doncs, va dir que es pot fer més, això però, no significa haver d'invertir més diners, va matisar. I és que va destacar que «a les xarxes no guanya necessàriament el qui més diners té sinó el que opera amb més habilitat», informa l'ANA.

«Andorra podria treure més profit de les xarxes socials», aquesta va ser una de les seves conclusions al Practicum 2012, que estava dedicat a les comunicacions i xarxes socials.

En aquest cas, Belo-Rovello se n'ha adonat que Caldea i Naturlàndia «podrien beneficiar-se més». En aquest cas, va posar com a exemple el nou projecte de Caldea, Inúu. «Cal tenir present que un dels segments que més creix actualment a Facebook és l'espectre femení de 50 anys i potser aquest podria ser un dels públics ideals per captar», així doncs, «valdria la pena comprovar-ho i treure-li el màxim profit per tenir un millor retorn».

També es va referir a l'atracció del Tobotronc a Naturlàndia. En aquest cas, va insistir en usar Facebook per captar nous clients. I és que Belo-Rovella va explicar que la gran virtut d'aquesta xarxa és que permet delimitar amb gran exactitud el públic al qual vols dirigir un producte determinat. L'internauta té molta informació de tots els usuaris a la comunitat.

L'editor de la BBC World Service es va posar a ell mateix com a exemple dient que «si hagués sabut que a Andorra hi havia el Tobotronc, com a boig que sóc per a les muntanyes russes, hauria estat per a mi un motiu més que suficient per venir a aquest país». Per tant, Belo-Rovella va insistir en què si hi ha alguna manera d'identificar aquesta audiència «segurament és a facebook», va dir, i se li pot oferir el que els hi agrada.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT