PUBLICITAT

El nou curs de l'OMT-Themis tracta sobre xarxes socials

  • Més de vint professionals participen en les jornades d'aquesta setmana
EL PERIÒDIC
ESCALDES-ENGORDANY

Periodic
La torre de Caldea a Escaldes-Engordany Foto: EL PERIÒDIC

Una vintena de professionals de tot el món participen en el Practicum 2012 sobre xarxes socials de l'OMT-Themis. Es tracta d'una formació per a professionals de turisme sobre comunicacions i xarxes socials, organitzada per l'Organització Mundial del Turisme (OMT) i la Fundació OMT-Themis. El principal ponent de les jornades és l'editor de la BBC, Roberto Belo-Rovilla, que està fent sessions teòriques i pràctiques amb l'objectiu que els participants puguin tornar als seus països amb un pla estratègic de social media. També hi col·labora l'especialista en estratègia de Màrqueting i vicepresident del club de turisme de l'IE Business School, David Vicent. Des de l'Oficina de la Fundació OMT-Themis d'Andorra van explicar ahir que l'objectiu del Practicum és capacitar els funcionaris de les administracions de turisme amb coneixements d'última generació sobre xarxes socials, així com familiaritzar-los amb el programa de treball de l'OMT i donar-los l'oportunitat d'establir contactes entre ells.

En aquesta edició hi participen vint representants dels ministeris de Turisme de diferents països com la Índia, les Maldives, Malàisia, Rússia, Kènia, Romania o Turquia. També es compta amb l'assistència d'una representant del Principat, Sílvia Foix, i es disposa del suport del Ministeri de Turisme, del Comú de Sant Julià i de Caldea. Aquest matí el ministre de Turisme i Medi Ambient, Francesc Camp, dirigirà unes paraules de benvinguda als participants al Practicum i els presentarà les activitats organitzades al Principat, que inclouen presentacions de Naturlàndia i Caldea. Totes dues entitats desenvoluparan la seva metodologia, pla i estratègia de màrqueting per completar les visites tècniques que arrodoniran la formació teòrica i pràctica que se s'està fent.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT