PUBLICITAT

Nous sorteigs per a la nova campanya de tardor

  • Nits d'hotel i xecs de 6.000 euros en compres per als vint guanyadors
EL PERIÒDIC
ANDORRA LA VELLA

Periodic
Uns turistes compren a l'eix comercial Foto: ÀLEX LARA

Andorra Turisme va presentar la proposta de campanya turística de tardor ahir als comerciants del país. La campanya, que tindrà lloc del 27 d'octubre al 2 de desembre, preveu fer un total de vint sortejos, quatre setmanals, de caps de setmana de luxe al Principat. El premi inclourà l'allotjament de dos adults i dos infants, com a màxim, en un hotel de cinc estrelles, el servei d'un personal shopper durant tota l'estada, un xofer a disposició i 6.000 euros per gastar als establiments adherits.

El procediment per participar al sorteig serà a través de butlletes que s'aconseguiran per compres superiors a 30 euros.

Tal i com van explicar als comerciants, la campanya de promoció turística tindrà un caire de més luxe que l'anterior. La proposta presentada, i que encara podria patir modificacions, es manté en la línia de fer sortejos a partir de les butlletes repartides per vendes superiors a 30 euros, però en aquesta ocasió, a més dels 6.000 euros de l'edició anterior, s'ofereixen estades completes, amb allotjament en hotels de luxe, assistents de compra i xofer.

Els sortejos passaran de ser diaris a celebrar-se'n quatre a la setmana, i el procediment serà una mica diferent. A més, en aquesta ocasió els diners no s'entregaran en metàl·lic sinó que seran per gastar en els establiments adherits.

Talonaris de 30 euros / De la mateixa manera que en l'edició anterior, els establiments disposaran de talonaris per repartir les butlletes amb compres superiors a 30 euros. En aquest cas, el client haurà d'accedir al web www.algunacosaesmouaandorra.com, registrar-se, omplir les seves dades i introduir el codi de la butlleta.

Tot i que la campanya tindrà lloc entre el 27 d'octubre i el 2 de desembre, la comunicació es farà del 17 d'octubre al 14 de novembre per arribar abans als clients, informa l'ANA.

A més dels sortejos, la campanya preveu una oferta de l'estil dels 2x1 en oci, en els museus, Naturlàndia, el Palau de Gel, Caldea i guies de muntanya. L'oferta gastronòmica es tornarà a concentrar amb les jornades d'Andorra a Taula, i es repetiran els espectacles i animacions al carrer.

També s'ha tornat a posar sobre la taula la celebració d'una nit d'obertura de comerços pel pont de Tots Sants, que també aniria acompanyada d'esdeveniments i animació.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT