PUBLICITAT

El nou Caldea confia a arribar als 50.000 visitants el primer any

  • Aquesta setmana s'inicia la captació dels mercats espanyol, francès, anglès, rus i alemany
EL PERIÒDIC
ESCALDES-ENGORDANY

Periodic
Pascuet, amb l'actual Caldea de fons Foto: ÀLEX LARA

El director general de Caldea, Carles Pascuet, va assegurar que la previsió del pla de negoci és que el nou centre rebi al voltant de 50.000 visitants durant el primer any d'obertura, que s'haurien de sumar als 350.000 que té actualment el termolúdic. Les obres van a bon ritme, tot i que Pascuet va reconèixer que serà difícil que es pugui inaugurar durant el mes de desembre i que es pot haver d'ajornar fins al gener.

L'ampliació de Caldea suposarà la creació d'un nou centre menys lúdic i més de benestar integral, amb un caire «més sofisticat», per a usuaris més coneixedors del termalisme i més exigents. Oferirà diversos tractaments i un assessorament personalitzat. De fet, la intenció és fer una petita enquesta prèvia a cada usuari per saber els seus hàbits dietètics i d'activitat física, per poder fer-li les recomanacions de com ha de ser la seva estada i proporcionar-li un acompanyament «perquè visquin una experiència totalment diferent i feta a mida». De fet, un dels productes que estan estudiant d'oferir és fins i tot l'assessorament a l'hora de comprar productes de dietètica.

L'objectiu fixat al pla de negoci és assolir aquests 50.000 visitants durant el primer any. Pascuet va indicar durant una entrevista a l'ANA que dels 350.000 usuaris que té l'actual centre 20.000 són de la Zona Wellness, els quals s'espera que migrin cap al nou centre. En aquest sentit, es confia que els usuaris de l'actual termolúdic es mantinguin perquè són dos segments de públic molt diferents: a les famílies amb nens o la gent que vulgui una estada més lúdica «no els aconsellarem el nou Caldea».

En aquests moments, s'estan acabant de decidir aspectes com el nom del nou centre i la política de preus. En tot cas, el director va destacar que els preus no seran comparables amb els del Caldea actual, «perquè són dos serveis totalment diferents».

El que sí que ja s'ha fixat és l'aforament que tindrà la nova instal·lació, que serà de 208 persones enfront les 750 persones simultànies que poden accedir a l'actual Caldea.

‘TARGET': D'ESPANYA A RÚSSIA / A partir del 15 de setembre es començarà la tasca de comercialització del producte, amb visites als diferents agents turístics dels mercats que s'han marcat com a prioritaris:. Els principals són Espanya i França, a més del Regne Unit, Rússia i Alemanya. En una segona fase, també es vol atacar als mercats de Polònia, Israel i Brasil.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT