PUBLICITAT

Èxit al Family Park

  • Grandvalira augmenta l'activitat un 50% amb la polsera multiactivitats
EL PERIÒDIC
CANILLO

Periodic
El Family Park de Grandvalira, que aquest any manté les activitats de la temporada passada Foto: TONY LARA

Les activitats d'estiu de Grandvalira estant tenint, des que van començar el 30 de juny, una bona acollida. Sobretot, el Family Park, que en les dues setmanes que fa que han obert, hi han passat un 50% més de persones que l'any anterior. Un dels motius, segons el responsable de les activitats Grandvalira-Canillo, Patrik Pignon, és que aquest any els usuaris que s'acosten fins al recinte poden comprar una polsera multiactivitats, que per un preu únic permet a l'usuari provar qualsevol activitat les vegades que vulgui, sempre però, tenint en compte l'edat de la persona.

Així pels menors de sis anys el forfait costa quinze euros, pels joves de sis a dotze anys té un preu de 25 euros i pels majors de dotze arriba fins als 30 euros. Pignon va explicar que si al final d'aquesta temporada la iniciativa de la polsera ha anat bé no descarten implantar-la definitivament de cara a les properes edicions. A més, on també hi ha hagut un increment de participació respecte al 2011, en les dues setmanes d'obertura de la temporada estival, ha estat al Bike Park i al golf, mentre que al arting «és on punxem una mica», va reconèixer Pignon.

Cap a les 11.30 d'ahir nombroses famílies arribaven al Family Park a Grandvalira perquè nens i adults poguessin gaudir de la natura i de la diversitat d'activitats que l'estació ofereix als visitants a la temporada d'estiu.

L'oferta d'aquest any és la mateixa que la de l'any passat i és que el responsable de les activitats Grandvalira-Canillova admetre que «ara per ara no hi ha massa diners per fer noves inversions». Però, de moment, els turistes tenen un gran ventall per escollir. Així poden fer canoa, piragüisme, múixing, excursions a cavall, tir a l'arc o tubbing, i a més, aquest any els més menuts però poden gaudir d'un inflable més gran del que hi havia hagut anteriorment, informa l'ANA.

El Family Park, respecte l'any anterior, ha rebut un 50% més de visitants en les primeres setmanes. Un dels motius que explicarien l'increment segons Pignon seria la polsera multiactivitats que s'ha ideat per a aquesta temporada i consisteix en què els clients compren un forfet amb un preu tancat on s'inclouen una gran varietat d'activitats –en funció de l'edat– i els usuaris les poden fer tantes vegades com vulguin. Hi ha tres tipus de polseres, la verda pels infants de fins a sis anys que costa quinze euros, la groga pels joves de sis i fins a dotze anys que té un preu de 25 euros i la blava de 30 euros pels majors de dotze.

Pignon va explicar que si la idea de la polsera funciona bé no descarten implantar la iniciativa de cara a les properes temporades d'estiu de forma definitiva de manera que el client ja no tingui l'opció de comprar activitats soltes sinó que només pugui adquirir un forfet. A més, el responsable dels actes que s'organitzen a Grandvalira-Canillo, ha destacat que aquesta nova iniciativa també repercuteix positivament el sector de la restauració, perquè les famílies amb un paquet tancat aprofiten per passar tot el dia a l'estació i d'aquesta manera poden anar provant les diferents activitats i repetir en aquelles que més els hagin agradat.

De moment, la rebuda que ha tingut la polsera entre alguns clients que van anar aquest diumenge a l'estació ha estat bona. Per exemple, la Maria Carmen Díaz, que és la primera vegada que venia al Family Park amb les seves filles, va opinar que és una bona idea perquè «amb el forfet les nenes poden pujar tants cops com vulguin als llocs sense haver de pagar cada vegada».



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT