PUBLICITAT

MoraBanc augmenta un 33% la seva aportació al BC Andorra

  • Després de 25 anys, la col·laboració entre les parts s'allargarà dues temporades més
R. M. S.
ANDORRA LA VELLA

Periodic
Aixàs i Sasplugas, ahir durant la signatura de l'acord per dos anys més Foto: TONY LARA

En època de vaques magres, una bona notícia o bé és un miracle o bé està molt treballada, i en aquest cas sembla la segona opció, perquè el BC Andorra porta molt de temps batallant per poder tancar un pressupost d'acord amb la categoria on hi vol ser, i amb la signatura d'ahir de la col·laboració amb MoraBanc per dues temporades més, «donem un pas molt important», segons va manifestar ahir el president del club, Gorka Aixàs. MoraBanc incrementa la seva aportació habitual «en un 33%», en paraules de Joan Carles Sasplugas, director general de l'Àrea de Negoci de l'entitat.

La unió entre les parts tindrà un afegit, ja que MoraBanc aportarà el necessari per «renovar els equipatges dels diferents equips» del club andorrà. A més, amb l'entrada d'aquests diners, el BC River Andorra ja pot començar a treballar en la planificació de la plantilla amb xifres reals, tot i que el president Aixàs va assegurar que encara falten d'altres col·laboradors per tancar a més d'un de molt important, com l'institucional que hauria d'arribar des del Govern abans del divendres a les 13.00, data i hora límit per inscriure's a LEB Or (40.000 euros).

Per això, no va voler mullar-se pel que fa a la possible continuïtat de Joan Peñarroya a la banqueta del primer equip, ni sobre la possible sortida del base Fede Bavosi, el jugador més desequilibrant de la temporada passada: «Per fer qualsevol moviment hem de saber què tenim».

SENSE GOVERN, NO HI HA LEB OR / Aixàs va deixar clar que no inscriurà l'equip a Or sense tenir abans «una resposta del Govern», amb qui va assegurar que fa temps es mantenen converses per tancar un acord. «A dia d'avui el més important és tancar el pressupost», va dir el president. Així mateix, el màxim dirigent del club va dir que la demanda a l'administració pública és que, en consonància amb els patrocinadors privats, augmenti un 30% l'aportació.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT