PUBLICITAT

Els visitants es gasten 3,7 milions al Pas

  • El mercat de les oportunitats no assoleix plenament els objectius previstos
EL PERIÒDIC
ENCAMP

Els organitzadors de la Braderie del Pas de la Casa, l'entitat Iniciativa Publicitària, calcula que els visitants d'aquest esdeveniment es van gastar al voltant de 3,7 milions d'euros. Tot i que no es va arribar a l'objectiu, l'entitat fa una valoració positiva de l'esdeveniment, a l'espera d'analitzar-ne més en profunditat els punts positius i negatius.

Els responsables d'Iniciativa Publicitària del Pas de la Casa calculen que, al llarg del cap de setmana en què s'ha celebrat la segona edició de la Braderie, van entrar a la vila un total de 8.394 vehicles –automòbils que van estacionar-se als aparcaments del nucli. Aquesta xifra, comparada amb els caps de setmana de mitjans del mes de juny de l'any passat, ja és un èxit, doncs aquesta Braderie ha portat entre 5.121 i 5.640 vehicles més. Calculant que cada vehicle té tres ocupants de mitjana, i que cada un dels visitants es gasta una mitjana de 150 euros, els responsables d'IP xifren en 3,75 milions d'euros la despesa feta pels visitants.

Malgrat les xifres, aquestes són inferiors als objectius marcats. La voluntat dels organitzadors de la Braderie era d'aconseguir uns ingressos suplementaris de dos milions d'euros en motiu del mercat de les oportunitats, i finalment aquest diferencial ha estat una mica inferior als 1,78 milions d'euros. Els responsables d'IP ho expliquen per la coincidència del mercat de les oportunitats amb la segona volta de les eleccions legislatives que França celebrava diumenge, la festa del Pare francesa i l'inici de les proves de Baccalauréat ahir. Els comerciants analitzaran ara els resultats en una reunió per millorar els resultats de cara a esdeveniments futurs.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT