PUBLICITAT

Les eleccions franceses desllueixen la 'braderie'

  • Els organitzadors afirmen que igualaran les vendes de la primera edició
GLÒRIA GURDÓ
ESCALDES-ENGORDANY

Periodic
Les clientes trien i remenen en una de les parades del Pas de la Casa Foto: TONY LARA

El portaveu d'Iniciativa Publicitària del Pas de la Casa, Jean-Jacques Carrié, va explicar ahir que el Mercat de les Oportunitats que els comerciants de l'estació d'esquí van organitzar aquest cap de setmana «està cobrint les nostres expectatives, tot i que avui l'afluència és més tímida, sens dubte, per les eleccions legislatives a França». I és que va reconèixer «no hi vam pensar, però tampoc teníem calendari per triar perquè el cap de setmana que ve comencen les rebaixes a França».

Carrié també va reiterar que la voluntat dels comerciants era de «fer coincidir la braderie amb el calendari de rebaixes nacional que començava divendres, 15 de juny, hauria quedat lleig que ens avancéssim».Tot i que encara no disposava de dades contrastades per poder fer un balanç «fiable», Carrié va afirmar però que «aproximadament hem fet el mateix volum de vendes que l'any passat». I argumenta «l'afluència de vehicles i de gent és comparable a la que vam tenir el primer cap de setmana de juliol passat quan vam organitzar la primera edició».

Durant tot el cap de setmana els comerciants del Pas de la Casa van oferir els estocs de temporades passades que van exposar en parades al front dels negocis, a preus molt competitius. Carrié va explicar també que «el client se sent atret no només pel preu sinó també pel producte exposat, si el veu atractiu».

Els comerciants esperen un retorn de la iniciativa de prop de dos milions d'euros. L'organització del Mercat de les oportunitats i el programa d'activitats i animacions que l'acompanyava costa 38.000 euros, dels quals 24.000 corresponen a la subvenció del Comú d'Encamp.

Animació i espai sense cotxes / Al llarg de tot el cap de setmana el centre comercial del Pas de la Casa es va convertir en un nucli sense trànsit rodat per facilitar als compradors la feina de triar i remenar, sense presses ni ensurts. A més, un seguit d'animacions al carrer van animar la braderie de dissabte a diumenge. Els nens van tenir també el seu espai de joc amb inflables, circuits d'aventura i karts. Espectacles infantils i cercaviles van completar el programa.

Els comerços del Pas de la Casa també oferien als seus clients la promoció del centre termolúdic, Caldea, que també va col·laborar amb la iniciativa i que oferia, per cada entrada comprada, un dinar o sopar als restaurants de Caldea.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT