PUBLICITAT

La campanya fa contents a la majoria de restauradors

  • A dos dies del recompte final s'assoleix l'objectiu amb 3.700 menús venuts
GLÒRIA GURDÓ
ESCALDES-ENGORDANY

Periodic
La presentació de les jornades Foto: TONY LARA

La campanya gastronòmica, Andorra a taula que va acompanyar aquest any la campanya comercial Alguna cosa es mou a Andorra, assoleix l'objectiu de vendes que s'havia fixat en 4.000 menús. Òscar Julián, director de la Unió Hotelera, UHA, va explicar ahir que «a pocs dies del recompte final, la campanya va finalitzar dijous passat, pensem que arribarem als 3.700 menús venuts, ja que fins ara el recompte supera els 3.400».

La campanya gastronòmica que va estrenar format a la tardor passada, tornarà a les tovalles dels restaurants el proper mes de novembre i de cara a l'any que ve, «volem reunir tots els restauradors que hi han participat i que hi volen participar per consensuar la millor manera d'articular-la i les dates que els semblin més adients», va afegir Julián que també va aclarir, «fer una campanya d'aquestes característiques al maig quan bon nombre de restauradors tanquen per vacances perquè tothom que sap és un mes buit a Andorra, no era evident; però tot i així pensem que estan contents de la manera com s'ha desenvolupat». Aquesta bona percepció se suma a la que van deixar els dos últims caps de setmana de mes en coincidir amb els ponts de l'Ascenció i de Pasqua Granada en què els hotels de les parròquies baixes van poder assolir ocupacions excepcionals d'entre el 75% i el 90%.

Una carta misteriosa / Òscar Julián també va confirmar ahir que Monitor Group, l'empresa de consultoria que treballa per Govern en l'àrdua tasca de buscar inversors que vulguin participar en l'obertura econòmica del Principat, va enviar fa uns dies una circular als hotelers anunciant que un grup hoteler estava interessat en implantar-se a Andorra i que buscava empresaris que volien participar en el projecte.

Per a Julián es tracta d'una bona notícia perquè «amb les quotes d'ocupació que tenim actualment i el preu mig de venda, el fet que vulgui venir una empresa a establir-se és per abraçar-la». La identitat de l'empresa o del grup que vol prendre aquesta decisió valenta queda però en l'anonimat, «Monitor Group no ens ha comunicat cap nom ni cap marca i suposem que esperarà fins que el projecte no es concreti una mica més».

No obstant això, altres empresaris han entès que la carta els enviava Govern per demanar-los si tenien en ment projectes o idees per desenvolupar que serien susceptibles d'interessar nous inversors estrangers.H



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT