PUBLICITAT

Espot aposta per apujar el preu del forfet de Vallnord

  • El cònsol major d'Ordino ha apuntat aquest dijous a un increment dels preus dels forfets de Vallnord, com un dels canvis en la política comercial de l'estació

31052012_comu2

La cònsol menor, Consol Naudí, explica un dels punts de les actes de Junta de Govern a l'oposició. Foto: ANA
El cònsol major d'Ordino, Ventura Espot, ha apuntat aquest dijous a un increment dels preus dels forfets de Vallnord, com un dels canvis en la política comercial de l'estació. Segons Espot, cal anar augmentant el preu perquè les matèries primeres són cares i les activitats externes també fan pujar el cost. Altres mesures per millorar les vendes de l'estació són l'adaptació del web als dispositius mòbils i la creació d'una aplicació per a smartphones, així com accions de màrqueting puntuals a França, tal com ha afegit el conseller d'Administració i Comunicació, Ludovic Albós.
Secnoa i Emap aborden el tancament de la temporada de Vallnord. A l'espera de tenir els comptes definitius, el cònsol major d'Ordino, Ventura Espot, ha valorat que la major afluència registrada a Arcalís no podrà compensar la davallada patida a Pal-Arinsal. Amb tot, ha manifestat que 'encararem la temporada amb la màxima claredat i no es tancarà Ordino–Arcalís en el nostre mandat'.

Espot ha apuntat a Vallnord com una prioritat per la vall i per a Andorra i ha reconegut que ja han mantingut diverses reunions amb els seus homòlegs de la Massana i amb el director general de Vallnord per tractar els canvis en la política comercial de l'estació.

Des d'Ordino són crítics per exemple amb els descomptes 2x1, ja que Arcalís ha hagut de penjar diverses vegades el cartell de complert mentre altres estacions estaven buides per falta de neu, un moment en el qual 'fer un 2x1 no és la millor política comercial', ha afirmat Espot.

Una de les mesures que pensen portar a terme l'any vinent és l'increment del preu dels forfets, 'fins i tot els residents, el setmanal, el diari i tot el ventall de preus públics', ha dit el cònsol. Aquest augment també ha de compensar l'increment de les matèries primeres i les activitats externes, ha afegit.

Altres propostes se centren en accions de màrqueting, ha explicat el conseller d'Administració i Comunicació, Ludovic Albós. Segons el conseller, les perspectives són que 'd'aquí al 2015 la majoria de consultes a Internet es facin via dispositius mòbils', per això 'la part d'Internet s'adaptarà'. També es farà una aplicació per a smartphones i accions puntuals de màrqueting a França, 'sobretot tenint en compte la situació d'Espanya', ha assenyalat el cònsol. Aquestes novetats s'aplicaran ja per a la temporada 2012–2013, ha dit Albós.

Per la seva part, la cònsol menor, Consol Naudí, ha manifestat que es tracta de propostes consensuades amb la Massana i que ara el director general de Vallnord haurà de definir com es poden aplicar.

Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT