PUBLICITAT

Els centres comercials capitalitzen la campanya

  • Camp reconeix la picaresca però els clients no ho veuen gaire clar
GLÒRIA GURDÓ
ESCALDES-ENGORDANY

Periodic
Un cartell de la campanya capitalitzada per un gran centre comercial. Foto: tony lara

El ministre de Turisme, Francesc Camp, que va entregar ahir tres xecs de 6.000 euros a tres turistes, que van participar en els sortejos de la campanya Alguna cosa es mou a Andorra, va reconèixer en declaracions recollides per RTVA i la Cadena Ser, que la iniciativa s'haurà de millorar en futures edicions. Tot i que ja s'han repartit 800.000 butlletes entre els comerços, xifra que supera les previsions inicials, alguns comerciants adherits es queixen de la capitalització de la campanya per part de grans centres comercials o bé, que no s'obligui els premiats a gastar els diners a Andorra. Rosa Pascuet, presidenta de l'Associació de Petits Comerciants, va defensar ahir la campanya «tots fem el que podem, però no ens sap greu que algú se la faci seva perquè al cap i a la fi, del què es tracta és de fer publicitat del país». Pascuet va argumentar que percep la campanya «com una excusa perquè es parli d'Andorra fora de casa, i podem dir que ho hem notat».

COMPRADORS DECEBUTS / A més de les queixes d'alguns comerciants que entenen la capitalització de la campanya per uns quants com una competència deslleial a tot el sector, alguns compradors locals comencen a estar força decebuts en rebre un tracte discriminatori per part d'alguns grans magatzems i comerços.

I és que a l'hora de rebre la butlleta per participar al fantàstic sorteig o bé se'ls nega «per no ser estrangers», o bé «se'ns indica que només la compra de certs productes entra en joc» explicaven uns joves. En canvi, una altra compradora andorrana es va veure agraciada amb la butlleta mentre li faltaven 5 cèntims per arribar al còmput de 30 euros necessari. «S'ha detectat alguna cosa» reitera Pascuet, que també justifica, «a vegades no recordes que has de donar la butlleta però no ho fas expressament. Diria que hi ha de tot, però en general és una super campanya». Val a dir, que la campanya gastronòmica Andorra a Taula que acompanya la campanya comercial, està tenint molt èxit sobretot entre el client del país» va afirmar ahir el director de la UHA, Òscar Julián.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT