PUBLICITAT

Carrié demana la implicació dels establiments del Pas

  • Només una cinquantena de comerços preparen el Mercat de les Oportunitats
EL PERIÒDIC
ENCAMP

Periodic
La primera edició del Mercat de les Oportunitats del Pas de la Casa. Foto: ANA

Només els representants d'una cinquantena d'establiments del Pas de la Casa van assistir a la reunió general del 10 de maig per a la presentació del segon Mercat de les Oportunitats que es prepara per al 15, 16 i 17 de juny. Un fet que ha lamentat el responsable de la Iniciativa Publicitària, Jean-jacques Carrié, ja que hi ha molta gent que paga la seva quota d'associat però no s'implica a l'hora d'assistir a les trobades per organitzar esdeveniments al poble i aportar idees. «Si tothom diu una mica la seva idea podem fer una cosa molt millor i amb l'opinió de tothom», ha considerat Carrié.

Compromesos / A poc més d'un mes per la celebració del segon Mercat de les Oportunitats al Pas de la Casa, els membres de la Iniciativa Publicitària (IP) veuen com els associats continuen compromesos amb l'entitat contribuint amb el pagament de les quotes, però en canvi, la seva implicació en l'organització d'esdeveniments per dinamitzar el poble és reduïda.

En la darrera reunió celebrada el 10 de maig per preparar la Braderie, el responsable de la IP, Jean-Jacques Carrié, va lamentar que dels més de 200 establiments adherits a l'entitat tan sols hi van assistir una vintena de representants de 50 o 60 comerços.

D'una banda, Carrié ha assumit que potser un divendres a les vuit del vespre no sigui una bona data per a la trobada, però considera que «són coses importants per tornar a moure el Pas de la Casa» i, per tant, estaria bé que hi hagués més participació.

De l'altra, el responsable de la IP també creu que, com que paguen la quota i l'organització dels actes funciona, prefereixen quedar-se tranquil·lament en un segon terme, tot i que recalca que els representants de la Iniciativa realitzen aquesta tasca «desinteressadament» i «fa falta la col·laboració de tothom».



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT