PUBLICITAT

Bona gastronomia per millorar el poder de seducció d'Andorra

  • Balanç positiu del primer cap de setmana de l'Andorra a Taula en l'edició de primavera
CLARA GARNICA
ANDORRA LA VELLA

Periodic
Budzaku i Julán conversen, moments abans d'iniciar-se el dinar de presentació de les jornades, ahir Foto: TONY LARA

Uns entrants originals, gustosos, seguit de plats amb productes del país i un postres per completar-ho. Tot per 25 euros, i a 27 restaurants andorrans, repartits per totes les parròquies excepte l'encampadana. Aquesta és la proposta de l'edició primavera de l'Andorra a Taula, organitzada per la Unió Hotelera i que, després de donar el tret de sortida divendres passat, s'allargarà fins l'últim dia de maig.

En un dinar de presentació que va comptar amb la presència del gerent d'Andorra Turisme, Betim Budzaku, i el director de Turisme, Sergi Nadal –en representació del Govern–, el nou director de la UHA, Óscar Julián, va assegurar que l'objectiu és vendre vora els 4.000 menús. També es vol canviar la dinàmica per tal que siguin els turistes els clients majoritaris d'aquesta promoció. En la darrera edició, celebrada al novembre, el 90% dels 5.500 menús van ser adquirits per comensals del país.

També a diferència del darrer Andorra a Taula, aquesta vegada no es podran comprar menús online juntament amb paquet d'hotel.

El canvi, però, sembla que no afecta la demanda. Julián va assegurar que els primers quatre dies de les jornades han tingut unes vendes «molt favorables», les quals han anat acompanyades a més a més d'alt moviment hoteler. S'ha aconseguit una ocupació del 95% a parròquies centrals i d'entre el 55 i el 65% a parròquies altes.

SEDUIR A TRAVÉS DE LA GASTRONOMIA / Tant Budzaku com Nadal van destacar d'aquesta promoció la voluntat de promocionar la bona gastronomia andorrana, també els productes autòctons –trumfes, carn de qualitat– com a canal per a captar visitants. Prèviament, però, s'ha de millorar les campanyes de comunicació, sobretot les de fora de temporada alta, va reconèixer el gerent d'Andorra Turisme. I posteriorment «ens ho hem de creure», va sentenciar Julián. «No pot ser que la gent marxi del país per a poder menjar bé, quan aquí tenim molt bona oferta gastronòmica», va lamentar l'hoteler.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT