PUBLICITAT

Illa Carlemany, considerat el millor centre comercial petit d'Europa

  • Gràcies al guardó, representarà europa a la competició mundial que es farà a Nova York
EL PERIÒDIC
BERLÍN

Periodic
Tots els guardonats, Sangrà entre ells, aquest dimecres Foto: EL PERIÒDIC

El centre comercial Illa Carlemany ha estat guardonat amb el premi de millor centre comercial d'Europa de mida petita (menys de 20.000 metres quadrats). El centre havia passat a la final del concurs en aquesta modalitat, juntament amb el centre comercial Schlosshoefe-Oldenburg, d'Alemanya, i el Shopping Centre Vleuterweide d'Utrecht, a Holanda.

El premi, que atorga el Consell Internacional de Centres Comercials (International Council of Shopping Centers, ICSC), va ser recollit dimecres a Berlín per Estanislau Sangrà, en representació del promotor, durant la gala 2012 European Shopping Centre Awards. També hi van assistir Arcadio Gil, dissenyador conceptual i consultor del projecte del centre comercial, i Lorenzo Abella, gerent.

Gràcies a aquest guardó, Illa Carlemany tindrà l'oportunitat de representar Europa a la competició a nivell mundial ICSC VIVA Best-of-the Best Award. El lliurament d'aquests premis internacionals es farà el maig de 2013 a Nova York.

El jurat, que va visitar illa Carlemany el passat 13 de març per valorar la candidatura, es va reunir amb els arquitectes, la propietat i la gerència. Els aspectes que van valorar han estat la ubicació i la integració a l'entorn, l'aprofitament dels espais, el disseny, la varietat de l'oferta, els serveis, el pàrquing, i també altres aspectes relacionats directament amb la gestió.

Sangrà va manifestar que aquesta «és una gran oportunitat per mostrar-se al món, per demostrar que treballant de valent, buscant fórmules imaginatives i innovant es pot aconseguir un reconeixement d'aquest caire que beneficia al centre i al país».

Els millors equipaments, a l'ISCS / Cada any, l'ICSC premia els millors equipaments comercials o d'entreteniment del continent. Als European Shopping Center Awards de 2012, on hi han participat 35 centres comercials, hi han aspirat projectes inaugurats o reformats entre l'1 de juliol de 2009 i el 30 de juny de 2011. Els premis contemplaven quatre categories: tres per a centres nous (petits fins a 20.000 m2, mitjans entre 20.000 i 40.000 m2, i grans per a més de 40.000 m2) i una més per a espais rehabilitats o ampliats.

Aquest és el segon reconeixement que el centre comercial recull aquest any, després dels guardons Rombos de Publicitat Gràfica per la campanya d'hivern Puja que rebaixem.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT